X-Men 2 ??
Fra : Rhythm

Dato : 22-12-01 13:45

En af mine venner snakker om at der er en produktion under opsejling af
X-Men 2.
Det skulle gå igang når Patrick Stewart er færdig med at lave Star Trek X -
Nemisis
i Marts 2002.
Kan man læse om det et eller andet steds på nettet ?

Mvh
Rhythm

Fra : nikolaj borg

Dato : 22-12-01 14:19

"Rhythm" <hjemstedet@SLETyahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Nemisis
> i Marts 2002.
> Kan man læse om det et eller andet steds på nettet ?

http://corona.bc.ca/films/main.html

er din ven...

http://www.corona.bc.ca/films/details/x-men2.html

/Nikolaj

> [...]