Ku' du ikke se Atlantis?
Fra : Kate

Dato : 22-12-01 13:42

Hej

Da der er en eller anden tumpe der ikke vil respektere systemet så er
bibær overfyldt med mp3. Hvis du ikke har kunnet finde ham har jeg lige
smdt de 2 billeder op på min gamle hjemmeside hos TDC.
Kig her: http://home7.inet.tele.dk/oliwer/atlantis.htm
De er bare lige hurtigt kastet ind. Den side jeg har hos orange virker
ikke fordi deres måde at gøre tingene på virker mildest talt
amatøragtigt.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-01 14:38

Hej Kate

Det hjalp! tusind tak - hvor er han en fin misser!
God jul til jer alle

Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte
http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-01 15:54

Hej igen Kate

Var lige inde på din nye hjemmeside. Det dér billede af Oliwer - jeg kan
ikke forklare det, men han ligner sådan Ditte på det billede! Det er
noget med ansigtet, udtrykket, eller - noget...
Han ser umådelig sød ud. Jeg forstår du savner ham..

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Kate

Dato : 23-12-01 01:04

Ann Rudbeck <ann_rudbeck@mac.com> wrote in

> [...]
> billede! Det er noget med ansigtet, udtrykket, eller - noget...
> Han ser umådelig sød ud. Jeg forstår du savner ham..

På det billede, som iøvrigt er det eneste den viser af dem jeg forsøgte
at lægge op, er Oliwer kun 10 uger. Min stedfar tog billedet den dag
jeg fik Oliwer. Det billede hænger faktisk i stor størrelse på min
soveværelsesvæg.
Selvom han var meget specielt og helt og aldeles min, så var han en
dejlig mis. Selvom han har været død i 8 mdr. kan jeg stadig få tårer i
øjnene ved tanken om ham. Jeg smiler nu også tit ved tanken, fordi han
var en skør skid
Tak, Ann, han var sød.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 22-12-01 16:20

Hej Kate.

Netop de mange "tumber" er grunden til at jeg ikke normalt abbonnerer på
d.binaer. Så det var herligt at se Altantis på en anden måde, hvor er han
flot.

Hilsen

Lisbeth

--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Kate

Dato : 23-12-01 01:08

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <ernyoka@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Netop de mange "tumber" er grunden til at jeg ikke normalt
> abbonnerer på d.binaer. Så det var herligt at se Altantis på en

Jamen det er altså også underligt at det sådan er i perioder at
binærgruppen bli'r oversvømmet. Jeg benytter selv et program som er
godt til binær grupperne, for det er OE ikke i det lange løb. Hvis man
ikke normalt nefærder sig voldsomt meget i binær grupper er det jo
voldsomt irriterende at være nødt til at skifte program.
Det var så også derfor jeg valgt at lægge Atlantis ind på min gamle
hjemmeside for letheds skyld.
Og tak for roserne. Ja, Atlantis er flot og han har et umådeligt frækt
ansigt

Fra : Denise

Dato : 27-12-01 08:12

Hej Kate
Bare for lige at sige, at jeg har set din dejlige Atlantis. Ham skal du nok
få meget glæde af, Somali'er er simpelthen skønne.
Hilsen Denise