så er julegaverne næææsten i hus ..
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 22-12-01 12:59

Jeg har fået købt julegave til vovserne .. dvs. den ene Dog Pyramide
er bestilt , men kommer først hjem midt i januar .. men så er der købt
kalkben .. mine hunde er allergiske overfor svine og oksekød bl. så de
må klare sig med de formstøbte kalkben da oksehudsting, griseøre mv .
er bandlyst .. det eneste der nu mangler at blive købt er et stykke
børnelegetøj hvor der er en slagbænk med huller i som der kan hamres
træpløkker ned i .. mon ikke alle med børn ved hvad det er for en
tingest .. på bagsiden af denne klistrer jeg så pap .. så hullerne er
dækket .. så bliver der lagt godbider ned i hvert hul og trækpløk sat
i så må hunden fjerne træpløkken og give mig den og så spise godbidden
... det kan jo også varieres så der kun er godbid i en af dem og hunden
så må snuse sig frem til hvilken pløk der er en godbid i ...den vil så
ligge i gavesækken juleaften ... så mon ikke vovserne overlever at de
først får deres pyramider midt i januar .. vi har jo trods alt
busterterningen, plasticsodavandsflasken og pivdyret som de kan spise
af og de små bægre der bliver fyldt med mad .. og gemt forskellige
steder bruger jeg også . ..det er så meningen at hunden skal finde et
bæger, tømme det og give mig det tomme bæger inden den må søge videre
efter næste fyldte bæger ...

Masser af hils fra Ami

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 22-12-01 16:12

Anne-Marie Prange Madsen <woopie@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> kalkben .. mine hunde er allergiske overfor svine og oksekød bl. så de
> må klare sig med de formstøbte kalkben da oksehudsting, griseøre mv .

Hvordan har deres alergi overfor hudben vist sig? og hvornår er det kommet ?

Jeg tænker at de der kalkben er ret hårde ved tænderne når de gnaver i dem
men jeg ved det ikke de siger det er ok i dyrehandlerne men de sælger dem jo
selvfølgelig også det lyder bare ret voldsomt når min hund gnaver i
sådan et for der går jo ikke mere end 5 min så er indmaden væk .