Software til overførelse af data mellem st~
Fra : Christian Vincens

Dato : 22-12-01 11:45

Hej gruppe.

Jeg skal overfører data mellem stationær og laptop, da der ikke er CD-Rom
drev i lap-toppen. Jeg har anskaffet mig et seriel-kabel, men jag kan ikke å
kontaktne. hvilket software kar jeg bruge?.
På den stationære er der Win2000, mens laptoppem er helt blenk (ikke engang
DOS).. Hvad gør jeg...

- Christian

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-01 13:07

"Christian Vincens" <vincens@tdc-broadband.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
>.. Hvad gør jeg...

Brug FastLynx (FX) - et lille dosprogram.

/Chr

Fra : Brian Kirchhof

Dato : 22-12-01 13:10

hvis du kører fat 16/32 på din stationær
så instaler fast link på roden af stationær
instaler fast link på roden af lap-toppen
brug et link kabel
og start fast link på begge pcer

hilsen brian

Fra : Nils C. Thomsen

Dato : 27-12-01 17:30

du kan også anvende wincommander 4.53 som er et shareware program
jeg har selv anvendt det mellem laptop og stationær pc, med gode resultater
mvh
nct