Opgradering af et ASUS p2l97
Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 22-12-01 11:35

Hej,

Jeg er interesseret i at hjælpe en kammerat med at opgradere subjekt. Jeg
kan desværre ikke se de gamle bios versioner på ASUS hjemmeside, så det er
ikke muligt for mig at se hvad den største celeron den kan tage er, da det
ikke er angivet i den seneste bios-opdatering. Så hvis der er nogle der evt.
har prøvet eller har viden om hvad den største celeron den kan tage er? Og
så de der forskellige versioner af celeron'er, der er jo kommet så mange, så
I må også gerne angive hvilken slags den kan tage

Håber I kan hjælpe, da jeg ikke selv kunne finde noget vha. google, der
kunne give den information som jeg leder efter.

Jeg har også hørt noget med at boardet ikke understøtter alle nye agp-kort,
er det sandt eller tænker jeg på et andet bundkort?

mvh og god jul
Lasse

Fra : Mogens

Dato : 22-12-01 14:22

On Sat, 22 Dec 2001 11:35:22 +0100, "Lasse Engel Pedersen"
<l_ep@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Jeg har også hørt noget med at boardet ikke understøtter alle nye agp-kort,
>er det sandt eller tænker jeg på et andet bundkort?

Hej

Jeg havde et P2L97 kort i min gamle maskine og den kørte
fint med en 533 MHz Celeron, via en CPU adapter.

Systemet kørte fint med et Asus 3400 TNT grafikkort, men
da jeg så købte et Asus 7100 GF2MX kort gik den ned hver
gang jeg ville køre noget i 3D så det endte med at jeg
måtte skifted både bundkort og CPU ud.

Mvh Mogens