Hvem har lavet denne sang.
Fra : Sergio

Dato : 27-11-00 00:06

Den lyder i omkvædet nogenlunde således
"doctor, doctor,
cant you see, i am burning, burning"

Fra : Brutalis

Dato : 27-11-00 01:04

Det har Thompson Twins, og sangen hedder Doctor Doctor

--
Brutalis

http://go.to/Brutalis
http://teamdenmark.bizland.com/
ICQ # 57530174

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 27-11-00 12:15

Det er et gammelt nummer med "Thompsons Twins" og det hedder bare "Doctor
Doctor"!

Blev brugt ivrigt i Mandrilaftalen....

--
Henrik Fuglesang - DK Svendborg

lax@mail.dk

Fra : Rasmus

Dato : 27-11-00 21:19

Jeg kan ikke huske at Doctor Doctor bev brugt i mandrilaftalen.

Med hved du så hvad den hed, den de spillede til frisbee. der hvor Lasse
Rimer og Casper Christensen var teenagere, med tandbøjle.
Jeg kan kun huske at det var nået med guitar jeg meder at det var helt
instrumentalt.

Forresten så er det samme melodi som Etienne Daho med Saudade eller også er
det omvent

Mvh. Rasmus

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 27-11-00 23:22

Jeg undersøger sagen.....

Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 28-11-00 11:28

On Mon, 27 Nov 2000 21:19:11 +0100, "Rasmus" <razer@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>instrumentalt.
>
>Forresten så er det samme melodi som Etienne Daho med Saudade eller også er

Den blev brugt lidt i Mandrillen, om ikke andet, så i et enkelt
afsnit, et af de 10-15 første afsnit