Du er
Fra : Claus Vitting

Dato : 26-11-00 21:23

Er der en venlig sjæl som ved om der findes en CD fra News indeholdende
sangen "Du er". Findes den evt. på single.

På forhånd tak.

Fra : Jette H.

Dato : 26-11-00 23:15

Claus Vitting <cvitting@worldonline.dk> skrev i artiklen
<2seU5.7539$VR3.228316@news010.worldonline.dk>...
> Er der en venlig sjæl som ved om der findes en CD fra News indeholdende
> sangen "Du er". Findes den evt. på single.

Efter en lynsøgning på bibliotek.dk fandt jeg følgende:

Medley : remix af danske hits
2000. 1 cd
Forlag: EMI-Medley
Emne: rock ; pop ; vokal ; 1980-1989 ; 1990-1999 ; 2000-2009 ; Danmark ;
remixes
(Compact disc)
Opstilling i folkebiblioteker: Rock. Antologier
EMI-Medley 5269232
Indhold:
Laid Back: Sunshine reggae (Funkstar's pool party de luxe mix) ; High
society girl (DJ Trunkin remix)
Shu-Bi-Dua: Rund funk (Funkshowet's går meget sent i seng mix) ; Rund funk
(Funkshowet's går meget sent i seng clubmix)
One Two: Billy boy (Saqib & Jimmy Antony remix) ; Midt i en drøm (Fat Spin
Web Slice remix)
Sebastian: 80'ernes boheme (Ringo Brothers mix) ; 80'ernes boheme (Ringo
Brothers clubmix)
Doraz: Savner en som dig (MT Group remix)
Boel, Hanne: Talk it out (Obi remix) / Boel/Helmig
Back to Back: Jonathan (Double T. remix) ; Jonathan (Double T. clubremix)
News: Du er (Ta2 remix)
Malurt: Mød mig i mørket (Harbo & Hjarnø remix)
Sørensen, Lis, f. 1955: Stille før storm (Silverbeam remix)
Salomonsen, Sanne: Kærligheden kalder (Hartmann & Langhoff remix)
Pris ved udgivelsen: kr. 159,00

Kan det bruges?

Mvh Jette

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 27-11-00 08:07

Hej "Claus Vitting" <cvitting@worldonline.dk>

>Er der en venlig sjæl som ved om der findes en CD fra News indeholdende
>sangen "Du er". Findes den evt. på single.

Greatest News. Det er en opsamlingsplade, kan ikke huske hvilken den
originalt lå på.

I øvrigt en fed sang.

--
Lars Kim Lund