Go' nat
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 21-12-01 23:31

Hejsan,

Jeg har store problemer med tcp-connections over icq. Jeg har nattet en
enorm serie (1200-1300) tcp til den rigtige ip, og også indstillet det i
icq.

Alligevel klager den konsekvent over ikke at kunne establishe tcp
connection.

Nu så jeg her igår, at der er et andet "Flag" ud for natningen på en
kamerats opsætning end hos mig - og det virker for ham.

Hvad betegner dette Flag, og kan det have betydning for det?

MVH ANR

"Ooh, loneliness and cheeseburgers are a dangerous mix!"
-Comic Book Guy

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-12-01 03:16

Prøv www.imdb.com! Der finder du alt om film ...

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 22-12-01 09:01

Peter Bjerre Rosa <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote:

> Prøv www.imdb.com! Der finder du alt om film ...
>
> --
> Mvh. Peter
> http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

D'oh! Ja sådan går det når man vælger den forkerte ng - sorry

FUT: cybercity.xdsl

MVH ANR

"Look at me! I'm a puffy pink cloud!"
-Homer Simpson