Prodigys kommende album - det tegner sgu d~
Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 21-12-01 22:50

Har lige hørt et nummer mere i radioen fra deres kommende album,
husker ikke lige track-titel.
Jeg syntes syntes slet ikke Prodigy 'swinger' længere - det lyder mest
af alt som støj.

Men, måske der gemmer sig et par numre på albummet alligevel...

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella!!!

Fra : CybaMerc

Dato : 22-12-01 12:13

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rasmus A. Nielsen wrote:

> [...]
>af alt som støj.
>
>Men, måske der gemmer sig et par numre på albummet alligevel...

Æh... seriøst?! The Prodigy, dnb/big beat-gruppen, eller rapperen
Prodigy?

Fra : CybaMerc

Dato : 22-12-01 12:19

CybaMerc wrote:

> [...]

[snip]

>Æh... seriøst?! The Prodigy, dnb/big beat-gruppen, eller rapperen
>Prodigy?

Har lige checket alt.music.prodigy-the og der er sgu ingen, der taler
om nye numre. Jeg ved dog, at The Prodigy har spillet noget nyt
materiale ved live koncerter tidl. på året, så det er da muligt, der
er sluppet nogle bootlegs ud.

Fra : zcully

Dato : 22-12-01 13:17

Øøøh, det har jeg ikke lige hørt noget om at der skulle komme et nyt album
lige foreløbig??
Hvad hedder de/det nummer du har hørt og har du evt. en URL til noget
Prodigy?

/Zcully

Fra : CybaMerc

Dato : 22-12-01 15:08

zcully wrote:

> [...]
>lige foreløbig??
>Hvad hedder de/det nummer du har hørt og har du evt. en URL til noget

Deres nye album Always Outnumbered, Never Outgunned kommer ud til
næste år. Men der er altså ikke blevet udgivet nogen single fra
albummet endnu.

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-12-01 16:20

"CybaMerc" <CybaMerc@image.dk> skrev:

> Deres nye album Always Outnumbered, Never
> Outgunned kommer ud til næste år. Men der
> er altså ikke blevet udgivet nogen single fra
> albummet endnu.

Jeg ved ikke om P3 har fået noget galt i halsen - så?
De har gentagende gange sagt: "Nu spiller vi et kommende nummer fra
Prodigys kommende album". Kan det passe det hedder noget med 'it
begins in Africa'?
Igår aftes spillede de så et andet nummer, husker ikke navnet, men
dårligt var det i hvert fald!

Jeg håber på at P3 har taget grueligt fejl, for i mine øre lyder det
ikke ret meget som 'The Prodigy / Diesel Power, ect...'.
Jeg håber sgu du har ret CybaMerc, og at der er tale om eller rapperen
'Prodigy'?

Det er jo sådanset det eneste album, som jeg kunne være interesseret i
at se frem til udkomme i år 2002 - så lad det være
TÆSKEFORVILDTFEDT-PLEACE! B-)

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-12-01 17:22

On Sat, 22 Dec 2001 16:19:57 +0100, "Rasmus A. Nielsen"
<rasmus@bbservice.dk> wrote:

> [...]
>begins in Africa'?
>Igår aftes spillede de så et andet nummer, husker ikke navnet, men

It Began In Africa er fra Chemial Brothers nye album, ikke Prodigy.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : CybaMerc

Dato : 22-12-01 21:25

Rasmus A. Nielsen wrote:

> [...]
>De har gentagende gange sagt: "Nu spiller vi et kommende nummer fra
>Prodigys kommende album". Kan det passe det hedder noget med 'it

Som en anden nævnte er der tale om et "nyt" nummer af the Chemical
Brothers. Så det er altså P3, der fucker rundt i det... det kan vel
ikke overraske nogen som helst.

Og det er ganske rigtigt et lorte-nummer.

[snip]

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 23-12-01 00:10

> [...]

> af the Chemical Brothers. Så det er altså P3, der
> fucker rundt i det... det kan vel ikke overraske nogen

Sorry!
Jeg kom til at blande det lidt sammen. Det var selvfølgelig tale om
Kemikaliedrengene.
Men det nummer jeg hørte den anden aften på P3, der er jeg vis på at
de sagde, at det var noget halløj fra det kommende P-album.

> Og det er ganske rigtigt et lorte-nummer.

Ganske enig!

Fra : CybaMerc

Dato : 23-12-01 01:39

A long time ago in a galaxy far, far away....
Rasmus A. Nielsen wrote:

[snip]

>Men det nummer jeg hørte den anden aften på P3, der er jeg vis på at
>de sagde, at det var noget halløj fra det kommende P-album.

Jeg tvivler nu meget på, at P3 skulle have et nyt Prodigy-nummer før
alle andre :P

[snip]

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-12-01 06:32

On Sat, 22 Dec 2001 21:24:35 +0100, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

>Som en anden nævnte er der tale om et "nyt" nummer af the Chemical
>Brothers. Så det er altså P3, der fucker rundt i det... det kan vel
>ikke overraske nogen som helst.
>
>Og det er ganske rigtigt et lorte-nummer.

Well, jeg synes nu at "It began..." er et meget fedt nummer.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Per Madsen

Dato : 23-12-01 14:56

> [...]

> Brothers. Så det er altså P3, der fucker rundt i det... det kan vel
> ikke overraske nogen som helst.
>
> Og det er ganske rigtigt et lorte-nummer.

Næste singleudspil skulle være "Star Guitar",- og det er sgu et fedt nr.
Så måske er der andet godt på albummet...

Per

Fra : Christian Joergensen

Dato : 23-12-01 17:05

CybaMerc <CybaMerc@image.dk> wrote:

> Og det er ganske rigtigt et lorte-nummer.

Hvis man forventer at høre Prodigy er det nok et lortenummer - Jeg synes nu
det er ganske godt.

--
Christian Jørgensen / He who laughs last didn't get the joke.
http://www.razor.dk /

Fra : Jonas

Dato : 23-12-01 17:31

Christian Joergensen wrote:

> Hvis man forventer at høre Prodigy er det nok et lortenummer - Jeg synes nu
> det er ganske godt.

Helt enig - og jeg glæder mig til resten.