Hvem er HAN !!!!???
Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-00 10:48

Hej

Ham der Dr. Bombay eller Mr. Macooba(eller noget), har man nogensinde fundet
ud af hvem han er? Han er da dansker, det er jeg ret sikker på.

Nogen der ved det? Udover hans mor altså

Mvh
Thomas H.

Fra : Rasmus Christiansen

Dato : 26-11-00 12:44

Født i Danmark, boet det meste af sit liv i Sverige...

Med venlig hilsen
Rasmus Christiansen

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-00 12:52

Er det almindelig kendt? eller....

Fra : Erik Mortensen

Dato : 26-11-00 13:51

Rasmus Christiansen <mail@id-music.com> wrote:

> Født i Danmark, boet det meste af sit liv i Sverige...

Jeg er ret sikker på det er omvendt, født i Sverige, boet det meste af
sit liv DK... Ikke at det er noget hverken svenskere eller danskere kan
være stolte over.

Erik

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-00 16:36

> Jeg er ret sikker på det er omvendt, født i Sverige, boet det meste af
> sit liv DK... Ikke at det er noget hverken svenskere eller danskere kan
> være stolte over.

Det muligt, men han er ikke fra udlandet, som hans image gerne ville have
det!

Fra : Erik Mortensen

Dato : 27-11-00 12:56

Thomas H. <thhe@sol.dk> wrote:

> Det muligt, men han er ikke fra udlandet, som hans image gerne ville have
> det!

Med mindre man naturligvis betegner Sverige som udlandet (hvilket jeg
gør, i hvert fald nogen tid endnu). Men du har ret, han er hverken fra
Indien eller Skotland, hvilket jeg er sikker på de er ganske glade for.

Erik

Fra : Kim Petersen

Dato : 26-11-00 14:22

Dengang han var Dr. Bombay havde jeg en teori om at det var min fætter.
Lignede ham godt nok hvis man fjernede det falske skæg, passede perfekt med
at han havde arbejdet et par år i Jordan, og da Dr. B. var på rundtur i
Danmark var min fætter ikke til at opdrive. Det har senere vist sig at det
ikke var ham. Pyyyyh...

Fra : Brutalis

Dato : 26-11-00 14:54

Det var da en grim fætter

--
Brutalis

ICQ # 57530174

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-00 16:36

> [...]
> Danmark var min fætter ikke til at opdrive. Det har senere vist sig at det

*LOL* Du må ikke have haft det godt! *G*

Thomas

Fra : Dr. Ralph

Dato : 28-11-00 08:02

On Sun, 26 Nov 2000 10:48:08 +0100, "Thomas H." <thhe@sol.dk> wrote:

> [...]
>ud af hvem han er? Han er da dansker, det er jeg ret sikker på.
>
>Nogen der ved det? Udover hans mor altså

Jeg har en seriøs formodning om, at det er Ray Cokes (hedengangen
berømt Mtv vært) - han har en dansk kæreste, hvilket kan forklare hans
gebrokne dansk-svensk-indisk.........
Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.

Fra : Thomas H.

Dato : 28-11-00 21:04

Det var satans!!!
Så er jeg ikke den eneste der synes han minder MEGET om ham!?
Det tænkte jeg på første sekund jeg så ham for et par år siden, men jeg
tænkte,
at siden man aldrig havde hørt om det, var det jo nok ikke. Og har har også
dansk kæreste, siger du?

Bedste svar ind til videre!