ARGH. ( Almost Famous Untitled: The Bootle~
Fra : Ulrik Jensen

Dato : 21-12-01 19:16

Hej

Nu har jeg gået og ventet på "Almost Famous Untitled: The Bootleg Cut"
rimeligt længe, og så opdager jeg til min skræk og rædsel noget. Det
skal lige siges at jeg grundet højtiden ikke endnu har fået den smidt i
kurven, men der ender den lige efter jul hvis ikke tingene skulle tage
en uventet drejning.

Den version jeg har haft mine øjne på er den jeg har set hos
Proshoppen, da DVDoo ikke rigtigt så ud til at have den på lager, også
op til flere dage efter den var kommet.......

http://www.proshop.dk/proshop/visprodukt.asp?id=667068875126

Der er linket, coveret ser jo rigtigt lækkert ud og alt muligt,
forhåbentlig er det et papcover ala. Fight Club SE og Terminator-UK-SE..

MEN, så opdager jeg til min skræk og rædsel at DVDoo.dk har fået den på
lager i R2 udgaven, og den koster 113 kr mindre ( end netprisen hos
proshoppen ). Dette lyder umiddelbart godt, men tjek lige coveret på
linket nedenfor.....

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6410

Ulrik Jensen
ulrik@qcom.dk
http://www.qcom.dk/2a/film - min filmsamling.....

Fra : Ulrik Jensen

Dato : 21-12-01 19:24

Hej

Ulrik Jensen wrote:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6410

Og så sender mit newsprog selvfølgelig indlægget før det er færdigt..
lovely...

min pointe er at de har lavet det samme trick som med Se7en R2
CE/SE/whatever..... "vores" udgave har et hamrende grimt cover, mens UK
udgaven har et hamrende fedt cover...... Hvorfor gør folk den slags?
nu bliver jeg nødt til at overveje dybt om jeg skal bruge de ekstra
hundrede kroner på at få det fede cover med.......... :((((

Jeg HAAAAAAAAADER DVD-udgivere..........

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-12-01 19:26

Well, nu skal du ikke blive alt for ked af det. Den "lækre"
forside-udgave kan fås hos futureent.com for 18 pund dvs. omkring 215
kroner og den indeholder også en extra cd med 6 stillwater numre som så
vidt jeg kunne se på linket til region 2 udgaven ikke følger med på
region 2.

Tenz.

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 21-12-01 22:22

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kroner og den indeholder også en extra cd med 6 stillwater numre som så
> vidt jeg kunne se på linket til region 2 udgaven ikke følger med på

Jep fortvivl ikke. Hvis du har mod på at få den hentet ind fra udlandet
behøver du ikke betale de danske importøres røverpriser på Reg. 1. Som
Tenzel Kim nævner, kan du finde den billigt hos www.futureent.com
Jeg kan også anbefale, www.dv-depot.com . Der skal du dog lægge porto til i
prisen, og deres forsendelses system gør at det bedst kan betale sig at købe
mange film af gangen. De er måske heller ikke nødvendigvis de billigste, men
du kan være sikker på at de har den bedste kundeservice. Tjeck deres forum,
hvor du også kan se danske erfaringer med forsendelses metoden i DHL delen.

Joakim