2 ISDN modemer på én NT boks
Fra : Michael Bidstrup

Dato : 21-12-01 18:56

Jeg kan ikke få mine to ISDN modemer til at virke samtidigt (Zyxel IH100 +
Shiva Acces port). Når jeg slukker for det ene modem, så virker det andet
fint. De er koblet på hver sin port på NT boksen. Er der nogen der ved hvad
jeg kan gøre?

/Michael

Fra : KsNa

Dato : 21-12-01 20:15

> [...]
> Shiva Acces port). Når jeg slukker for det ene modem, så virker det andet
> fint. De er koblet på hver sin port på NT boksen. Er der nogen der ved

For det første skal der være tændt for strømmen til NT'en, og så skal det
vare 2 ens kabler "lige", så burde det virke.

Mvh.
Kim

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 21-12-01 20:37

"Michael Bidstrup" <tjb@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
andet
> fint. De er koblet på hver sin port på NT boksen. Er der nogen der ved

Har du noget log fra et af dem?
Jeg har kørt en Accesport med både Diva'er og diverse andet udstyr.
Har du ikke andet på?
Er det en punkt-til-punkt linje?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : aaa

Dato : 23-12-01 07:39

> [...]
> Shiva Acces port). Når jeg slukker for det ene modem, så virker det andet
> fint. De er koblet på hver sin port på NT boksen. Er der nogen der ved

Hvis den ene bundtler vil det vel slå fra, når det andet går på..? Blot et
forslag

Fra : KsNa

Dato : 22-12-01 23:16

> Hvis den ene bundtler vil det vel slå fra, når det andet går på..? Blot et
> forslag

Nej for hvis det ene modem bruger begge kanaler, så kan det andet jo ikke få
en ledig kanal.
Og så bliver det jul før tid hos dig, det er jo allerede næste morgen i.flg.
dit ur.

Mvh.
Kim