Play-list prob.....
Fra : Jacob

Dato : 25-11-00 14:10

Hello
Jeg har et problem med winamp playlist
Jeg har nogle mp3 filer på en cd og har lagt
forskellige playlister i roden af cd'en.
Ved afspildning af pl. 1 ingen problemer,
men hvis jeg SKIFTER til pl. 2 går det galt.
sangene kan ikke læses.
Hvis jeg så lukker winamp og starter pl. 2 ingen prob..

Jacob

Fra : Chris Hansen

Dato : 25-11-00 21:48

Skift il FreeAmp. En gratis OpenSource MP3-spiller, der helt klart er et
godt alternativ til WinAmp.

http://www.freeamp.org

--
/Chris Hansen