Remington Pumpgun
Fra : Henrik

Dato : 21-12-01 17:02

Hej NG

Jeg søger lidt til at finde en pris på en brugt Remington Pumpgun Sportsman
12 Magnum.

Er der nogle der ved hvad prisklasse sådan et gevær skal ligge i eller hvor
man kan søge sig nogen oplysninger angående dette.

MVH

Henrik

Fra : Savini

Dato : 21-12-01 20:39

fordi du vil købe eller fordi du vil sælge?

Thomas

Fra : Carsten

Dato : 21-12-01 22:14

> "Henrik" <htejlgaard@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Sportsman

> hvor

Hej Henrik

For information, gå ind på
http://remington.custhelp.com/cgi-bin/remington.cfg/php/enduser/home.php
og vækg
Find answers, søg på sportsman

Her er hvad jeg fandt

"Klip"

The Sportsman series of firearms were designed to bring Remington
firearms to the hunter in lower priced versions. The Sportsman 12
Autoloader parts will interchange with the Model 1100 12 gauge. The
Sportsman 12 Pump will interchange with the Model 870 12 gauge parts.

Mvh

Carsten

http://www.kandu.dk/

Fra : Jon Inge Bragstad

Dato : 22-12-01 12:49

On Fri, 21 Dec 2001 17:02:07 +0100, "Henrik" <htejlgaard@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogle der ved hvad prisklasse sådan et gevær skal ligge i eller hvor
>man kan søge sig nogen oplysninger angående dette.

Ser det selges Rem 870 i ulike modeller på forskjellige
annonsemarkeder til priser mellom 2500-4500 (norske kroner, selvsagt)
avhengig av stand, utstyr og modell. Antar at dette er mer veiledende
enn villedende... ; )

------------- Jon Inge Bragstad --------------
-------- Visit Jonis Huntingpages. -----------
- http://home.online.no/~sivertb/hunters.htm -
------- Member of the Hunting Trail. ---------

Fra : Brynjar Harsvik

Dato : 22-12-01 15:21

On Sat, 22 Dec 2001 11:49:09 GMT, Jon_Inge@bigfoot.com (Jon Inge
Bragstad) wrote:

> [...]
>annonsemarkeder til priser mellom 2500-4500 (norske kroner, selvsagt)
>avhengig av stand, utstyr og modell. Antar at dette er mer veiledende

En brukt remington 870 til 2000 kroner skal være _strøken_!

Brynjar