Anbefales her op til jul:
Fra : Rp

Dato : 23-11-00 21:50

Hejsa,

Nu, hvor Savatage er blevet nævnt i melodic rock tråden, kan jeg da lige
anbefale følgende (jule)cd:

Trans-Siberian Orchestra - Christmas Eve & other Stories

En del medlemmer af Savatage er grundstenen bag dette "arrangement" der
kombinerer de gode julemelodier med guitars, trommer, bass osv. - dvs.
gode sammenskruede og varierende julesange kombineret med den gode rock
som Savatage står for. Simpelthen genialt til årstiden - et udmærket,
spændende og anderledes alternativ i modsætning til alle de sædvanlige
crap-jule cds, der bliver (gen)udgivet hvert år.

Bandet har iøvrigt udgivet 2 xmas-skiver, nemlig førnævnte + "The
Christmas Attic" - der indeholder mere af samme slags. Efter min mening
er den første bare bedre - check it out ;)

-Rp