Anbefaling af DVD-afspiller
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 21-12-01 13:52

Hej med jer,

Jeg står overfor et køb af en dvd-afspiller (jeg har efterhånden et par
stykker liggende - og jeg kan jo ikke bruge dem), og jeg regner med at
spendere en 2.500 - 3.000 på sagen.

Den skal 'selvfølgelig' kunne det hele, men det vigtigste for mig er dog
Kodefri og at den kan afspille Audiocd'er brugervenligt og Mp3-cd'er.

Derfor bliver jeg vel nødt til at udelukke Pioneer DV-343, som ellers
ser lækker ud - men hvilken kan i så anbefale?

Jeg vil helst have noget "lidt mere", end en Nintaus eller Lumatron,
hvis det kan lade sig gøre i den prisklasse.

Hvad siger eksperterne? Hvad kører i med- og er i tilfredse med det?

MVH ANR

"You're damned if you do, and you're damned if you don't"
-Bart Simpson

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 21-12-01 13:53

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> Hej med jer,

Af pis... her skulle den ikke være landet - sorry.

FUT: dk.teknik.tv+video

MVH ANR

"Trying is the first step towards failure."
-Homer Simpson