Sne eller ej, lad os få det afgjort
Fra : Alex Linaa

Dato : 21-12-01 13:40

Der er åbenbart en vis uenighed i gruppen om hvorvidt man håber på sne til
hundene eller ej, så jeg har oprettet en lille afstemning hvor vi en gang
for alle kan få afgjort fordelingen mellem snehadere og sneelskere

http://home4.inet.tele.dk/linaa/sne.htm

God HVID jul til jer alle
Alex

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 21-12-01 14:48

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse
> [...]
gang
> for alle kan få afgjort fordelingen mellem snehadere og sneelskere

Snyd og bedrageri .. min stemme blev ikke registreret og jeg kunne
ikke stemme i overensstemmelse med fakta .. du mangler rubrikken " min
hund elsker sne, jeg hader det" nu måtte mine hunde hade sne grundet
mig god grøn jul til Alle .. mvh Ami

Fra : Alex Linaa

Dato : 21-12-01 15:01

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Snyd og bedrageri .. min stemme blev ikke registreret

Det ser ud som om quickpoll er lidt nede i øjeblikket, så prøv senere.

> og jeg kunne
> ikke stemme i overensstemmelse med fakta .. du mangler rubrikken " min
> hund elsker sne, jeg hader det" nu måtte mine hunde hade sne grundet
> mig

Hvem havde lovet at det var en fair afstemning?

god grøn jul til Alle .. mvh Ami

Ja alle på de Canariske øer

Fra : Michael

Dato : 21-12-01 14:53

> [...]
> hundene eller ej, så jeg har oprettet en lille afstemning hvor vi en gang
> for alle kan få afgjort fordelingen mellem snehadere og sneelskere

Kanont Alex *GGG* men en meter er sq lige i over kanten for så ville jeg
ikke kunne nyde synet af mine hunde ( især den ene, cavalier'n ) lege i
sneen men se noget som ville minde om en gigantisk snemuldvarp ;) *GG*

Gode julesnehils Amani

Fra : Alex Linaa

Dato : 21-12-01 17:11

"Michael" <mfrimann@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Kanont Alex *GGG* men en meter er sq lige i over kanten for så ville jeg
> ikke kunne nyde synet af mine hunde ( især den ene, cavalier'n ) lege i
> sneen men se noget som ville minde om en gigantisk snemuldvarp ;) *GG*

Ja det kan jeg levende forestille mig
Hvis den nu skulle blive væk i en snedrive så skriv bare, så kommer jeg
fluks med min 70 kg's snetraktor på fire ben og redder den

Alex

Fra : MM

Dato : 21-12-01 18:50

> Der er åbenbart en vis uenighed i gruppen om hvorvidt man håber på sne til
> hundene eller ej, så jeg har oprettet en lille afstemning hvor vi en gang
> for alle kan få afgjort fordelingen mellem snehadere og sneelskere

Smadder god ide´ med sådan en afstemning...Desværre ændrer det jo ikke på
at sneen allerede nu er næsten væk alle steder..Men vi kan jo altid håbe på
en ny og frisk omgang inden jul...Og så at Samson overvinder sin skræk for
at gøre den beskidt med sine klatter, så vi slipper for yderligere udmugning
efter ham inden for

--
Knu MM

Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,
jeg endnu ikke har fået lavet ikk´?

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-12-01 21:32

"MM" <mivse@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> en ny og frisk omgang inden jul...Og så at Samson overvinder sin skræk for
> at gøre den beskidt med sine klatter, så vi slipper for yderligere

Sneen væk ??. Sidder du på Tennerifa ??
Kl. 19.30 var jeg ude at skovle sne og nu ligger der allerede yderligere 5
cm. men det er holdt op med at sne i øjeblikket men det fryser så den bliver
sikkert liggende.

Metrolog Peter på TV2 Vejret havde sat "Hvid Jul Barometeret" op på 99% kl.
19 i aften og han lovede snevejr de næste 5 dage hver dag, selv den 24. så
endelig ser det ud til at vi får hvid jul i år.....i givet fald kun 8. gang
i dette år hunderede.

Så tag opfordningen op og gå ud og lave en snemand til Jeres hunde og gem et
saftig kødben inde i snemanden og få Jer en herlig oplevelse når hunden
forsøger at få fat i kødbenet

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pia

Dato : 21-12-01 22:19

> 19 i aften og han lovede snevejr de næste 5 dage hver dag, selv den 24. så
> endelig ser det ud til at vi får hvid jul i år.....i givet fald kun 8.
gang
> i dette år hunderede.

Øh, Finn, hvilket århundrede lever du i?

:Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-12-01 22:29

"Pia" <x@x.com> skrev i en meddelelse news:a008pr$1ln$1@sunsite.dk...

> Øh, Finn, hvilket århundrede lever du i?

Ehmmm ...... det er sq da også et spørgsmål at stille mig !!!.

Jeg mente at det i givet fald kun ville være 8. gang vi har hvid jul fra år
1900 til 2001. Lig mærke til det lille ord "jul"...ikke at vi fik sne i
november eller februar men at 90% af landet er dækket med sne juleaften om
eftermiddagen. Dette er kun sket i år 1915 1923 1938 1956 1969 1981 og
1995 og nu ser det ud til også at ske i år

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : coppi

Dato : 21-12-01 22:20

"Finn Jensen" <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

et
> saftig kødben inde i snemanden og få Jer en herlig oplevelse når hunden

Hej Finn.

Snyd og bedrageri, vores sne er væk, jeg klager til DMI.

Jeg behøver slet ikke noget kødben inden i snemanden, bare snebolden bliver
mere end 30 cm i diameter, springer de på den, den skal bare dø.

TIHI, man går bare helt vildt meget i barndom, når der kommer sne.Snedriver
er bare det bedste, og det er så svovt at se hunde forsøge at hoppe rundt i
dem.

Og til Alex

Super ide, med den afstemning.

coppi

Fra : MM

Dato : 21-12-01 22:27

> på
> udmugning
>
> Sneen væk ??. Sidder du på Tennerifa ??

Har lige kigget ud af vinduet, og nej jeg sidder ikke på Tenerifa men
derimod i Brædstrup...Men stadig ingen sne

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-12-01 22:35

> Har lige kigget ud af vinduet, og nej jeg sidder ikke på Tenerifa men
> derimod i Brædstrup...Men stadig ingen sne

Så kig i dk.binaer
( news:XSNU7.1808$aS.261393@news010.worldonline.dk...)
for jeg har lige været ude her kl. 22.25.

Du kan altid bruge det som baggrund på din Windåse mens du tænker på mig og
hunden der tumler rundt i sneen )

( ja ja .. billedet blev lidt stort ... sorry til dem med moooooohhhhdem
)

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 21-12-01 23:13

Ja, her i København står sneen også ned i strømme, Nicki og jeg har lige
været på vores sidste natte tur, hvilket var et syn for guderne. Det er
første gang Nicki ser sne ( okay han så selvfølgelig også lidt i går ), og
han prøvede at fange hvert et fnug. Han synes helt sikkert sne var sjovt, så
vi håber også på mer' her i juledagene, så vi kan komme ud og "lege".

Snefnug fra
Bolette

Fra : John

Dato : 21-12-01 23:23

> [...]
> hunden der tumler rundt i sneen )
>
> ( ja ja .. billedet blev lidt stort ... sorry til dem med moooooohhhhdem

Det er lige godt grov... . Vi midtjyder fik lidt den anden dag, men det
er allerede skyllet væk, æv!. Nå, men vi krydser da bare fingerne for at
skyerne drejer ind over den jyske hede og giver et nyt lag sne så hund
og godtfolk kan få noget at tumle i - .

Nethilsen og flot vovse iøvrigt!. Hvad spejder han/hun efter ? -
den afskyelige snemand - lol!.

> ( ja ja .. billedet blev lidt stort ... sorry til dem med moooooohhhhdem
> )

wussssssssssp, ----- > ADSL er dejligt!.

- John.

Fra : Finn Jensen

Dato : 21-12-01 23:59

"John" <vimse@mulledreng.dk> skrev i en meddelelse

> Nethilsen og flot vovse iøvrigt!. Hvad spejder han/hun efter ? -
> den afskyelige snemand - lol!.

Hun kigger sikkert efter Postbudet hvis jeg kender hende ret
Hun har lige overstået fældningen på billedet, men du kan se et billed af
hende i dk.binaer :
( news:67PU7.1917$aS.266520@news010.worldonline.dk... )

> wussssssssssp, ----- > ADSL er dejligt!.

Jeps...det skulle være alle mands eje

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Kosmonauten

Dato : 22-12-01 00:04

> [...]
> er allerede skyllet væk, æv!. Nå, men vi krydser da bare fingerne for at
> skyerne drejer ind over den jyske hede og giver et nyt lag sne så hund

Hva søren, er det ikke min "kontakt" i det jyske, som klager over snemangel
;c)
Vi har heldigvis nok af det, selvom Laika'en jagter hvert et fnug og tumler
rundt i sne'en, skal jeg gøre mit til at i får lidt ;c) Øhh, sne altså....
Hun giver altså en grimasse der kan passe, når hun jagter en "snebold" og
fanger den, ligner hun et stort ? for den går jo i stykker *LOL*
> wussssssssssp, ----- > ADSL er dejligt!.
Yeps ;c)

> - John.
Snehygge hilsen til dig og Basse
Martin & "Den afskyelige Snehund fra Vigerslev" <;C)

Fra : John

Dato : 22-12-01 02:07

"Kosmonauten" <kosmonauten@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Yeps ;c)

> Snehygge hilsen til dig og Basse
> Martin & "Den afskyelige Snehund fra Vigerslev" <;C)

Hva´ dælen, er det ikke "Klon-Armstrong og den virtuelle rumhund" over
fra alcatra´zen som stolt udsender "frækt" blær med snekaos overalt .
Bare vent Martin, om ganske få døgn kommer der melding fra
hedengangne Radiovært Lars Kristiansen om at:

" Der meldes om at der i en radius på 20 km fra frakørsel ved motorvejen
nær Ry og ind mod Silkeborg bymidte er yderst ufremkommelig for sne
og at bæltekøretøj(er) er indsat...
- der kommer desuden meldinger fra vejdirektoratet om at Himmelbjerget nu
ikke længere kan ses for sne! "

God SneJul til jer /-alle og dem der ønsker sig en grøn Vinter / Jul, så kan
jeg oplyse at der er billige rejser til Yemen lige nu hos - Spies og være glad! .

Jinglebelske nathils oo
- John og Basse.

Fra : MM

Dato : 23-12-01 08:57

Ja det er da en smadder smart opfindelse

> [...]
> og at bæltekøretøj(er) er indsat...
> - der kommer desuden meldinger fra vejdirektoratet om at Himmelbjerget nu

Så voldsomt behøver det altså ikke at bive...Jeg er sat til at skulle føde
lige om lidt, og ville da gerne kunne køre til Silkeborg i andet end en
slæde *SSS*

Venlige snehilsner MM og Samson

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 23-12-01 10:25

> [...]
skulle føde
> lige om lidt, og ville da gerne kunne køre til Silkeborg i andet end

Hvorffer det ? du og dit barn ville da blive landskendte hvis du
fødte i en kane på vej til Silkeborg og selv Jesus blev vel ikke
født under så spartanske forhold .. Nå held og lykke med fødslen .. og
jeg ønsker alt godt for både mor og barn ... mvh Ami

Fra : MM

Dato : 23-12-01 17:47

> [...]
>
> Hvorffer det ? du og dit barn ville da blive landskendte hvis du
> fødte i en kane på vej til Silkeborg og selv Jesus blev vel ikke

nå ja det havde jeg da ikke lige tænkt på, men på den anden side, så er det
nu rart at vide at der er nogle kyndige hænder til at tage imod den
lille...Så må vi nok lade nogle andre om at blive landskendte*SSS*

> Nå held og lykke med fødslen .. og
> jeg ønsker alt godt for både mor og barn ... mvh Ami

Tark skal du have

--
glade dejlige jul til dig*<
Venlig hilsen MM

Fra : MM

Dato : 23-12-01 08:52

> [...]
> for jeg har lige været ude her kl. 22.25.
>
> Du kan altid bruge det som baggrund på din Windåse mens du tænker på mig

nååååj tark..det ser vel nok hyggeligt ud Men i mellemtiden har det
sneet og tøet et par gange her, og sørme om ikke der ligger et fint lag på 5
cm læææækker sne udenfor nu

Venlig hilsen MM