DHTML Editing component
Fra : Unique

Dato : 21-12-01 13:10

Jeg har forsøgt mig at benytte MS DHTML editing component til design af mine
sider - altså skal HTML'et i editoren placeres i en database. Jeg er helt
blanket af for ideer, og forstår ikke rigtigt editoren - altså hvordan ejg
får den til at poste i en database. Jeg har kigget på Artikel Editor (kan
findes på www.activedeveloper.dk) - men jeg kan ikke se hvordan jeg får den
til at poste i en database.
Er der nogen som kan yde mig lidt support eller evt. har en editor liggende?

Mvh
Dan Frederiksen
IseeQ: 18814224

Fra : jsn

Dato : 23-12-01 00:59

> - men jeg kan ikke se hvordan jeg får den
> til at poste i en database.
- Som jeg forstår dig, vil du gerne have et program der gemmer direkte
i din DB.

Jeg må indrømme at jeg aldrig er stødt på en html editor der kan det.
Det jeg ville gøre var at lave en form der kunne gemme i din DB, så
kunne det skrive koden i din editor og så lave copy-past over i formen
og gemme der fra..

Det er det bedste bud jeg lige kan komme med....

- JSN

Fra : Unique

Dato : 23-12-01 13:05

Du kender ikke Microsoft DHTML-Editor? Det er en editor beregnet til
formålet - jeg kan bare ikke lige få den til at fungere :)

/Dan