Tilpasse udskrift af kontaktpersoner i Out~
Fra : Fly

Dato : 21-12-01 11:37

(Har næsten lige sendt denne til
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express, men har så fået to mails
om at den egentlig hører til her i denne gruppe. Håber at nogle herinde kan
hjælpe)

Hejsa!

Muligvis ikke den helt korrekte gruppe, men vel egentlig den som kommer
tættest på mit spørgsmål. Håber det er OK - alternativt henvis venligst til
en mere relevant dansk gruppe.

Jeg bruger Outlook 97 og har mange kontaktpersoner lagt ind. Disse vil jeg
gerne have skrevet ud på noget specielt papir, som passer lige præcis til
min papirkalender. Dette papir "ser" sådan ud:

Liggende papirformat

Venstremargen er 0 cm. Her starter det første blad. Dette første blad har en
venstremargen på ca 1 cm. p.g.a. huller.

Første blad er ca. 9,5 cm bred. Her 9,5 cm inde fra venstre side starter
blad 2, som igen har en venstremargen på ca 1 cm. p.g.a. huller.

19 cm inde fra venstre side kommer blad 3, som sjovt nok også har en
venstremargen på ca 1 cm. p.g.a. huller.

Højremargen på papiret er resten op til de 29,7 cm = ca. 1,5 cm.

Top- og bundmargen er ca. 2 cm.

Alt det ovenstående er når jeg kigger på papiret på den måde, så den færdige
udskrift vender rigtigt, når bladene rives fra hinanden.

Nogen som har en idé om, hvordan jeg kan få Outlook til dette, for mit
største problem er at få Outllok til at fatte, at jeg har 3 lodrette rækker
med huller, hvor der ikke kan/må skrives. Ellers kan jeg sagtens få den til
at skrive i tre kolonner, men den skriver også i hullerne. Jeg mangler
ligesom et sted at angive "afstand mellem spalter".

--
Peter Fly
(Please remove the animal in my mail-address)