Skærme
Fijala 3554
19" flade CTR-skærm
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 21-12-01 04:11

Hej

Jeg render og leder efter en 19" skærm, Den skal helst være flad, ala
trineton, men det behøves ikke være en trineton.
Og den skal ikke koster en mill.
Den skal stå ved siden af en trineton, så skærmbilledet skal helst ligne.
(skal køre på et G400-kort)
Men hvad for en skærm skal jeg vælge?

Jeg har kikket på "Samsung SyncMaster 957DF DynaFlat" men har hørt at
"Samtron Professional & Graphics 96P" skulle være lige så god, fordi at det
er Samsung
der laver dem. Og den er jo et kilo billiger.

Så............hjælp

Mvh. Glenn

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-12-01 04:03

> Jeg har kikket på "Samsung SyncMaster 957DF DynaFlat"

Den får jeg hjem i morgen.. Så skal jeg fortælle dig hvad jeg synes (hvis du
kan bruge det til noget)..

- Martin

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 22-12-01 13:54

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> skrev i en meddelelse

> Den får jeg hjem i morgen.. Så skal jeg fortælle dig hvad jeg synes (hvis
du
> kan bruge det til noget)..

Det kan jeg.

Glenn

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-12-01 02:12

Ser ud til at det først bliver mellem jul og nytår .... Forbandede
helligdage!

- Martin

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 23-12-01 03:10

> Ser ud til at det først bliver mellem jul og nytår .... Forbandede
> helligdage!
>
> - Martin

Jep, min gamle skærm kunne kunne ikke stå af på et være tidspunkt.

Så, godt jeg ikke nåde at sælge den gamle bærbar.
Ellers havde jeg været totalt offline med verden.

Fra : Heinrich Borchmann

Dato : 23-12-01 13:20

>Jep, min gamle skærm kunne kunne ikke stå af på et være tidspunkt.
>
>Så, godt jeg ikke nåde at sælge den gamle bærbar.

>Ellers havde jeg været totalt offline med verden.

Ja... damn... det er sq ikke nemt at klare mere, jeg har prøvet det
engang her i sommers. Det er fandme sidste gang jeg tager på ferie med
familien.
Mvh Janko