Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder tilbage på CF-kort på Canon A20 ?
Fra : Johnny

Dato : 20-12-01 23:23

Hej
Jeg mener at have læst at man kan lægge billeder fra PC'en tilbage på
CF-kortet på
Canon Powershot A20 ?!
Er dette helt forkert ?
Jeg kan ikke se hvordan man skal kunne gøre det...?!
Håber at der er nogle der ved lidt om dette og kan hjælpe mig
Mvh Johnny

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-12-01 08:04

Tjah - jeg har købt en lille billig CF-reader fra PRC Data til nogle få
hundrede kroner - den skal bare i USB-porten - så kan man bruge CF-kortet
som en normal diskette, som man både kan læse og skrive på !

Og dermed også overføre billeder fra PC til kort !

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk