Næh æh.
men hvis du kikker dine kundevilkår igennem står der faktisk at TDC har 3
dage til fejlfinding og påbegyndelse af rettelse af fejlen. så du klager
faktisk over noget som du kunne have læst i dine kundevilkår.
Igen tilbage til mit tidligere "statement" læs før du ringer
"GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote in message
news:3c2361cb$0$62877$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Selv Fejl 40
> Tænk hvis TV2 havde teknisk uheld så skulde man selv ringe ind os sige at
> man godt ville se Tv igen
> Jørgen
>
> "Casper T. Eriksen" <gaetenfisk@mail.dk> wrote in message
> news:3c235d0a$0$62890$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Tjaeh... Mit virker fint ....
> > Fejl40 ?
> > underligt mange kan ikke finde ud af at læse en manual og ringer til
> support
> > inden de når til indholdsfortegnelsen i selvsamme.
> > Kik i manualen det løser overraskende mange problemer når det kommer til
> > Inet.
> >
> >
> > /Casper
> >
> >
> >
> > "GEO" <nospamjfar@pc.dk> wrote in message
> > news:3c235649$0$62901$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > >
> > > "Klitgaard" <klitgaard@REMOVEmailme.dk> wrote in message
> > > news:3c230b09$0$17221$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > > >
> > > > <farcin@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> > > > news:cBsU7.1142$aS.184149@news010.worldonline.dk...
> > > >
> > > > > jeg har nu haft Netexpress i 9 dage hvor det har virket i 6 dage
DET
> > ER
> > > > FOR
> > > > > DÅRLIG TDC det er ikke det jeg giver 10 Kr. om dagen for.
> > > >
> > > > Øj øj, du har mistet 30 kroner? Sagsøg dem da!
> > > >
> > > > ...Klitgaard
> > > >
> > > det har jeg også tænk mig
> > > Nej selvføldig gør jeg ikke det, problemet er at jeg ringer til TDC
> > hotline
> > > og de sagde at Herning server ikke virkede
> > > "men jeg er ikke under Herning"
> > > 2 gang jeg ringer siger de at
> > > da det viser sig at deres server har været nede i kort tid og "GLEMT"
> > alle
> > > data
> > > så skal man selv aktivere sin abonemt igen
> > > og hvis man ikke gør det selv gør TDC ingen ting, det er det der er
galt
> > > så jeg har lyttet til telefonmusik 2x en time idag
> > > tror de at jeg ikke bruger det til noget
> > > jeg har haft internet siden 1995 og det er første gang at det ikke
> virker
> > > så jeg har hentet min modem frem igen
> > > > Jørgen
> > >
> > >
> > >
> >
> >
>
>