Skærme
Fijala 3554
Reparation af Siemens-Nixdorf MCM 1704 NTD~
Fra : Thomas Skyt

Dato : 20-12-01 21:24

Er der nogen i Odense og omegn, der er istand til at undersøge ovennævnte
skærm for at finde frem til hvorfor den pludseligt ikke længere tænder?

Jeg vil meget gerne have den reparareret, da den på trods af sine
efterhånden 6 år på bagen fint kan klare 1024x768 ved 100hz

hygge,
--
Thomas Skyt
++ Linux + Perl + PHP + HTML ++

Fra : Rune Christiansen

Dato : 21-12-01 21:30

Jeg ved ikke lige hvor godt dine hænder er skruet på.

men ellers kan du lige checke de sikringer der sidder på
strømforsynings-printet inde i skærmen.

Det er en mulighed at de er røget.

Vh Rune