Sætte multiplier på xp 1800+ på Soltek SL7~
Fra : Óðin

Dato : 20-12-01 20:12

Kan man det ?

På forhånd tak

/Óðin

Fra : Johan Rasmussen

Dato : 22-12-01 00:45

> Kan man det ?

Side 24 i din manual

Fra : Óðin

Dato : 21-12-01 05:55

Jaja, så dum er jeg heller ikke ;). Der sker ingenting når jeg ændrer på
switchen. Jeg troede d måske var en begrænsning i XP'eren. Jeg kan kun ændre
clocken.

/Odin

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 21-12-01 10:55

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse
> Jaja, så dum er jeg heller ikke ;). Der sker ingenting når jeg ændrer på
> switchen. Jeg troede d måske var en begrænsning i XP'eren. Jeg kan kun
ændre
> clocken.

Hej

Det er fordi din CPU er låst.
Hvis du vil stille multiplieren på den, skal den låses op.

Her kan du læse hvordan du skal gøre:
http://www6.tomshardware.com/howto/01q4/011112/index.html

Og her er en video (Divx):
http://www4.tomshardware.com/column/01q4/011124/index.html

Alt sker på eget ansvar..jeg gider i hvert fald ikke høre noget brok hvis
det går galt! Det er ikke så nemt som det har været.

--

Best regards
Jacob Pedersen