Jeg tror endelig Donna er rask!
Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-12-01 19:37

Hej allesammen

En lille krølle på historien Donnas maveproblemer.
Jeg tror hun er rask!
Jeg har jo ikke turdet slutte med at give hende Aloe Vera morgen og
aften af skræk for at blodet og diarréen skulle vende tilbage - jeg har
tidligere lært, at selv om alt ser fint ud, kom der tilbagefald ret
hurtigt, hvis jeg stoppede med "medicinen". Og hun tog det jo så pænt...
Men en mandag for 3 uger siden - præcis et år efter vi var startet kuren
- satte damen pludselig alle sine fire fløjlspoter i og strittede imod.
Nej tak, ikke mere af det dér!
Nå, tænkte mor hér, men det skal du nu, det er vigtigt. Så jeg snuppede
katten og hældte stadset i munden på hende alligevel. Donna havde et
modtræk - hun lod være med at synke og producerede en masse spyt (en
forsvarsreaktion af en art?), så Aloe Vera og spyt dryppede ned over os
begge.
Nå, bedre held næste gang
Men næste dag skete det samme - og næste igen. Jeg prøvede at hælde det
over deres mad - men så blev det ikke spist.
Til sidst måtte jeg bare krydse fingre for, at missens egne instinkter
var rigtige, at hun ikke behøvede det mere. Hun har faktisk været helt
OK i 3 måneder og spiste "alting" uden problemer.
Og ved I hvad? Der har ikke været nogen problemer endnu, så nu tror jeg
snart på det!

Hilsen Ann - og Donna, der har fået sin legesyge igen de seneste
måneder!
Donna og Ditte's katteside: http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Trine

Dato : 20-12-01 21:02

Hej søde genbo

Hvor er jeg glad på jeres vegne....vi krydser alle poter herovre for at det
varer ved

Knus
De 4 på den anden side

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 20-12-01 21:07

Hej Ann

Herligt at det er gået sådan *S* Og at damen selv kunne sige til, det er da
super.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Kate

Dato : 21-12-01 21:19

Ann,

Hvor skønt. Nu krydser vi fingre for at hun forbliver rask.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-12-01 01:16

Tak alle sammen!
Vi krydser fingre tæer og knurhår...

Mange julehilsner fra Ann, Donna og Ditte (der kigger ud på det hvide
med store øjne. Overboens kat kom netop forbi - helt oppe på spidserne
af neglene. Adr, det er koldt og vådt..)