Hej Bjoern Joervad
Fra : Chris Lytken

Dato : 20-12-01 19:11

Hej Bjoern Joervad.
Hvis du laser dette her, er spoergsmaalet om du nu virkelig er
vintersejlende i aar. det er jeg nemmelig, og det er herrlig. Saafremt du er
Viking kan vi maske moedes paa vandet en dag med hoej himmel og solskin.

Hilsen chris

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-12-01 13:51

"Chris Lytken" <vikingexplorer@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> Viking kan vi maske moedes paa vandet en dag med hoej himmel og solskin.

Hallehøj Chris Lytken.

Tak for din opfordring.

Desværre sejler jeg ikke om vinteren. Båden er sat på land i en dejlig
(lager-)hal.

Båden bliver først taget ud igen af sit hi, når vejret atter arter sig.
Dette plejer at være omkring marts/april.

Du ønskes en rigtig god vintersejlas med masser af blå himmel.

God Jul samt Godt Nytår til dig og dine kære og naturligvis på gensyn til en
ny og dejlig sejlsæson i 2002.

De bedste hilsner
Bjørn (den kuldskære)

Fra : Chris Lytken

Dato : 21-12-01 14:37

Tak for svaret Bjørn.
Og selvfølgelig også god jul og et godt nytår til dig og dine kære. Håber du
kan holde vinteren ud. Det er vanskeligt for mig da jeg kommer 1200 km
længere sydfra, hvor det aldrig bliver så grå og mørkt som heroppe.
Hilsen Christof Lytken

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-12-01 14:59

> [...]
> kan holde vinteren ud. Det er vanskeligt for mig da jeg kommer 1200 km
> længere sydfra, hvor det aldrig bliver så grå og mørkt som heroppe.

Velbekomme Chris.

Jeg har nu ikke noget imod de skiftende årstider. Det har sin helt egen
charme, synes jeg, specielt med de skiftende farver.

Du har naturligvis muligheden for at tage op i bjergene og her opleve
vinteren og samtidig have et helt fornuftigt sejlvejr....

mvh
Bjørn

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-12-01 14:46

E-mail er opfundet...!

Lasse

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-12-01 15:02

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> E-mail er opfundet...!

.......men de tæller ikke på statistiken....

mvh
Bjørn

PS: Også et God Jul samt et lige så godt julehumør til dig.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 21-12-01 15:07

Statistikken???

/Lasse

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 21-12-01 15:09

> Statistikken???

Gider jeg at svare???

Så pyt da!!!

Usenet-statistikken (se også Bertel´s udmærkede slige)........

PS: Jeg gider ikke få spoleret mit *gode* julehumør med "mundhuggeri" med
dig, så "over and out".

/Bjørn