GRANADA 27 SALGES
Fra : Chris Lytken

Dato : 20-12-01 17:15

Til salg : GRANADA 27 bygget/sosat 1979

Aptering og Salon: Varftapteret med masser af meget pant vedligeholdt teak,
masser af skabsplads og stuverum. Kortbord med lys over
bordet.Navigationshylde i teak.

Pantry : Vask , Gaskomfur med to gasblus, autoriseret gasanlag.Skabsplads
tilo mad og affaldsposer, koleboks til 12 Volt.

Toalet/Bad: Sotoalet, nye soventiler fra sommer 2001 fra J.Jensens
Skibsvarft. Handvask, spejl, toaletpapirholder og tandborsteholder i
teak.Vandtank 50 ltr.

Kojepladser: 4 / 1 . V-koje i stavn, to sovepladser i salon plus stikkoje
under bb. kistebank.

Instrumenter: Autohelm Log og Lod, Apellco VHF-radio, SIMRAD Shipmate
GPS-kortplotter, Autohelm Selvstyrer, Ny Stereo radio med CDspiller klar til
indbygning folger med, Farve TV med Parabolanlag med 500 kanalpladser,
Skotkompas med kompaslys, Voltmeter,, Barometer, Hygrometer og Ur i messing.

Strom: 230 V landstrom, 12 Volt anlag fornyet sommer 2001, 2stk. 12 Volt
vedligeholdelsesfrie gelebatterier a 75 Amperetimer fra sommer 2001, ny
Tystor pulslader fra sommer 2001, 12 Volt laderela i motor.

Motor: Mercury 9.9 fra 1996

Sejl m.v.: FURLEX rulleforstag fra mai 2001, Rullegenua fra mai 2001,
Storsejl fra mai 2001. Spilerstage. Spiler fra 1993 i god tilstand,
spilergrej, ekstra storsejl og genua 1993.

ANDRE FORNYELSER: Samling mellem dak og skrog efterset og tatnet samt ny
fenderliste monteret pa Jacob Jensens skibsvarft sommer 2001. Ny luge fra
J.Jensens skibsvarft 2001. Alt lak fornyet i 2001.

Baden star i mange henseender som ny. Den er vidunderlig vedligeholdt og
velplejet. Den har meget plads om la, og mange 30 fods bade er mindre om la
og i kokpit end Granadaen. Den er meget velsejlende, gar hojt op mod vinden
pa kryds, det er en tort bad, ogsa i stiv kuling, og den bjarger sig
fantastisk.

Prisen. 120.000 DKR. Baden kan ses og sejles efter aftale. Ring og hor
narmere eller skriv en mail til:

Christof Lehmann Lytken
vikingexplorer@newmail.dk
tel.: 36447085 mob.:28645421

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-12-01 18:30

Isang tao pinangalanan Chris Lytken nagsulat :

>Til salg : GRANADA 27 bygget/sosat 1979

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.sejlads

3. Fundats:
Formålet med denne gruppe er diskussion af emner med relation
til al fritidssejlads, herunder sejlads for sejl, motor, eller
muskelkraft. Eksempler på relevante emner er:

* Båd design
* Bådebygning og -vedligeholdelse
* Turforslag og turbeskrivelser
* Kapsejlads
* Navigation
* Bådudstyr

Annoncering af stævner og arrangementer er velkomment.
Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke
tilladt.

--

Så blev jeg endelig skipper på egen båd igen. Se billederne af KIRI.
http://home.worldonline.dk/~cfroerup/ Klik på "Min nye båd"

Fra : JøN

Dato : 20-12-01 23:58

*Jeg har fået båd
*Endelig Kaptajn med ret til shag-pibe og kaptajn Worseskæg
*Mon jeg får tid til at sejle, når jeg også skal passe denne NG?
Det er altså emner du mener ikke hører til her???
Jørgen Nielsen

Fra : Christian Riis

Dato : 21-12-01 00:40

Hej Jørgen,

> *Jeg har fået båd
> *Endelig Kaptajn med ret til shag-pibe og kaptajn Worseskæg
> *Mon jeg får tid til at sejle, når jeg også skal passe denne NG?
> Det er altså emner du mener ikke hører til her???

Claus Frørup gjorde blot opmærksom på at køb & salg ikke hører til i denne
gruppe, hvilket jeg synes er fair nok. Chris Lytkens indlæg hører egentlig
til i dk.marked.privat.baad.

God vind,

Christian
Carina 20

Fra : JøN

Dato : 21-12-01 02:11

Ja, det har du ret i. Det faldt mig blot for brystet at Claus mener sig
beretiget til at revse andre når samme Claus fra d. 25/10 til 7/11 har haft
9 indlæg i denne gruppe om hans glæde ved køb af båd. Ingen kan vel købe
hvis der ikke var nogen der vil sælge. Så netop fra Claus ville lidt
overbærenhed vel være på sin plads.
mvh. Jørgen

Fra : Chris Lytken

Dato : 21-12-01 07:36

INGEN KOMMENTARER, siger chris-.

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-12-01 09:39

Isang tao pinangalanan JøN nagsulat :

> [...]
>9 indlæg i denne gruppe om hans glæde ved køb af båd. Ingen kan vel købe
>hvis der ikke var nogen der vil sælge. Så netop fra Claus ville lidt

Jeg har deltaget i gruppen siden August 1998 og har skrevet 318 indlæg.
Heldigvis har denne gruppe været forskånet for et "hav" af annoncer,
fordi de faste brugere, mest mig, har bedt folk om at sende deres
annoncer til markedsgruppen.

At du sammenligner mine debatindlæg, om glæden ved endelig at have fået
fod på eget dæk igen, med salgsannoncer er dit problem.... ikke mit.
--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : Claus Frørup

Dato : 21-12-01 09:24

Isang tao pinangalanan JøN nagsulat :

>*Jeg har fået båd

Til lykke med det.

>*Endelig Kaptajn med ret til shag-pibe og kaptajn Worseskæg

Ja, det er bare lækkert, ikke?

>*Mon jeg får tid til at sejle, når jeg også skal passe denne NG?

Det går nok, sæsonen starter jo først til April

>Det er altså emner du mener ikke hører til her???

Korrekt.

Hvis man vil deltage i, eller blot følge en debat, bruger man en
debatgruppe.

Hvis man vil købe, udleje eller sælge noget, bruger man en
markedsgruppe.

Det er ikke så svært.

Fra : sune skov svendsen

Dato : 22-12-01 00:47

Er der nu nogen der er i tvivl om at Chris Lytken har en Granada 27 til
salg?
hilsen JensS