Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digi-kamera og løs flash
Fra : Klaus

Dato : 20-12-01 16:46

Findes der digitalkameraer i prisklassen under 4000 der kan anvende løs
flash?
Klaus

Fra : Jes Petersen

Dato : 20-12-01 18:57

Mit gamle Olympus Camedia 2020 Z kan bruge løs flash. Jeg synes jeg har set
det til ca. kr. 4000,- men jeg ved ikke om det stadig er i handlen.

Vh. Jes

Fra : Britta og Torben

Dato : 20-12-01 20:39

Hej.

Olympus C-2100 Ultra Zoom kan bruge løs flash.Desværre koster flashen alt
inc. i omegnen af 3000-4000 kr.-!!!!

Hilsen

Torben

Fra : Peter Schrøder

Dato : 20-12-01 21:50

"Klaus" skrev
> Findes der digitalkameraer i prisklassen under 4000 der kan anvende
løs
> flash?

De kan "alle" bruge løs flash, hvis du samtidig bruger en
slaveudløser og lader slaven "trigge" den externe flash.
--

Venlig hilsen

Peter
psch[AT]mail1.stofanet.dk

Fra : Niels Sloth

Dato : 22-12-01 20:18

Bortset fra at nogle digicams giver et glimt med flashen før det
egentlige flash, så en almindelig slave ikke kan bruges.

Niels

Fra : Thomas Munk

Dato : 22-12-01 23:38

Olympus 2040Z er set til 3995,- lige nu. Den kan bl.a. tilsluttes den
eksterne FL-40 flash fra Olympus.