fra php til Java
Fra : Mads Møllegaard @ Re~

Dato : 20-12-01 15:31

Hej NG,

Jeg er efterhånden ret garvet php programmør, men skal til at kaste mig over
Java, så jeg vil høre om nogen kan anbefale en bog eller lignende der kan
støtte mig i overgangen ??

pft.

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 20-12-01 16:04

Java Servlet Specification og java Server Pages specification vill være
en god start :)

(http://java.sun.com)

-dennis

Fra : Dahl

Dato : 21-12-01 02:35

Jeg har med succes benyttet bogen:
Professional JSP 2nd Edition fra Wrox.
Den indeholder vist det meste + lidt mere (o:

Dahl

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-12-01 10:29

"Dahl" <[NOSPAM]jimmichr@hotmail.com[NOSPAM]> skrev i en
meddelelse news:9vu386$2gkn$1@news.cybercity.dk...
> Jeg har med succes benyttet bogen:
> Professional JSP 2nd Edition fra Wrox.
> Den indeholder vist det meste + lidt mere (o:
>
> Dahl

Helt enig den bog er klart den bedste.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Troels Arvin

Dato : 21-12-01 10:59

On Fri, 21 Dec 2001 02:34:49 +0100, "Dahl"
<[NOSPAM]jimmichr@hotmail.com[nospam]> wrote (subj. "Re: fra php til Java"):

> Professional JSP 2nd Edition fra Wrox.

Jeg er nået halv igennem den, og ja, den virker god.

Er der nogen, der i praksis har prøvet at arbejde med Struts, som bogen
gør så god reklame for? - I så fald: Hvad er erfaringerne?

Fra : Martin Nyholm Jelle

Dato : 21-12-01 12:54

Troels Arvin wrote:

> [...]
>
> Er der nogen, der i praksis har prøvet at arbejde med Struts, som bogen
> gør så god reklame for? - I så fald: Hvad er erfaringerne?

Tjaa... vi bruger det i et stort bank projekt, og har indtil videre ret
gode erfaringer med Struts.

Hilsen
Martin Jelle