SP-JUST-FROST
Fra : Simon Vognsen

Dato : 20-12-01 14:47

Hej

Er der nogen der ved hvornår dette fremragende band udsender en ny cd?

Simon

Fra : razz

Dato : 21-12-01 12:06

> Hej
>
> Er der nogen der ved hvornår dette fremragende band udsender en ny cd?
>

> Simon

Jeg ved at de lige har indspillet en ny liveplade på christiania. Jeg ved
dog ikke hvornår den bliver udsendt, men prøv at tage et kig på
www.coperecords.com .I får lige mailen fra deres mailing liste med.

Hej Hej.

Så går det løs. Mandag & tirsdag d.17-18 dec kl 21.00 i Christianias
jazzklub, vil SP-JUST-FROST foretage en LIVE INDSPILNING. Der vil være
gæsteoptræden af en horngruppe bestående af fessor, Peter Jensen og Mads
Hyhne, Poul Halberg vil spille noget guitar og gospel kvartetten Voices of
Harmony vil sprede noget kærlighed. Så hvis du ikke har andet at give dig
til, håber vi at vi ses der.

Mvh

razz