Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2
Fra : Anders Odgaard

Dato : 20-12-01 09:38

Jeg overvejer at købe et Canon G2 digi., men der er et par småting jeg gerne
vil høre om først.
A. Det skal primært bruges til affotografering af malerier, så lige linier
er ret vigtige. Hvordan er de på det kamera?

B. Kan det tilsluttes via USB port. eller skal jeg have kortlæser ved siden
af?

C. Kan hvidbalancen indstilles manuelt?

D. Hvor store udprint kan man lave i en god kvalitet?

VH

Anders

--
anders@kaosfoto.dk

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 20-12-01 17:40

"Anders Odgaard" <anders@kaosfoto.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer at købe et Canon G2 digi., men der er et par småting jeg
gerne
> vil høre om først.

Jeg har selv et G1

> A. Det skal primært bruges til affotografering af malerier, så lige linier
> er ret vigtige. Hvordan er de på det kamera?

Dette emne ved jeg ikke nok om.

> B. Kan det tilsluttes via USB port. eller skal jeg have kortlæser ved
siden
> af?

Ja og du behøver ikke kort læser, med den nye driver til winXP kan du se
cameraet direkte i Explorer (stifinder)

> C. Kan hvidbalancen indstilles manuelt?

Ja

> D. Hvor store udprint kan man lave i en god kvalitet?

Jeg vil mene at A4 må være max da 4 mega pixels ikke er nok til A3.

Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen