formularer i flash
Fra : caspar

Dato : 20-12-01 13:39

hej med alle jer derude!!

er der nogen af jer der ved om kan sætte en ganske almindelig
hmtl-formular ind i en flash-fil. Jeg vil bruge den til en ganske
simpel formular hvor man indtaster sin e-mail, navn og
kommentarer og derefter trykker på en submit-knap. Det skal altså
ikke være noget fancy med asp php eller ligenende - men en ganske
simpel html-formular.
jeg håber at der er nogle af jer der kan fortælle mig hvordan man
eventuelt gør. på forhånd tak og god jul!!

hilsen caspar

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Peo

Dato : 20-12-01 14:19

"caspar" <cj@hotmail.com> wrote in message news:9vsm4p$68h$1@sunsite.dk...
: hej med alle jer derude!!
:
: er der nogen af jer der ved om kan sætte en ganske almindelig
: hmtl-formular ind i en flash-fil.
Der er masser af ex. du kan hente på www.flashkit.com
se evt.:
http://www.flashkit.com/cgi-bin/movies/search.cgi?query=mailform
Disse er ex. på hvordan form's kan laves i flash. Det er ikke muligt bare at "importere" en alm. html-form.

[...]
Du slipper nok ikke uden noget php, asp eller cgi.. Hvordan vil du ellers sende mail'en?

I øvrigt:
Et lækkert validerings script af Bokelberg:
http://www.bokelberg.de/actionscript/checkEmail.html

Håber dette kan sætte dig igang!
/peo
www.bandage.dk

Fra : Kasper Andersen

Dato : 20-12-01 14:18

Hej Casper

Jeg har selv prøvet dette, men jeg brugte et PHP script, det var
altså utrolig enkelt, du kan bruge linket her under, det er det
samme jeg har brugt. Eller kan du bare lige skrive tilbage så skal
jeg nok forklare det, nemmere

http://www.actionscript.org/tutorials/intermediate/php_send_mail/ind
ex.shtml

Håber det kan bruges

Fra : caspar

Dato : 20-12-01 14:38

hej kasper!

linket virker ikke!!

Fra : Michael Peo

Dato : 20-12-01 16:49

: linket virker ikke!!
fordi det er blevet ombrudt... altså opdelt i to linier