Ringenes Herre - pause ?
Fra : Torben

Dato : 20-12-01 12:19

Hejsa, jeg skal i biffen og se Ringenes Herre i aften - i den forbindelse
kunne jeg godt tænke mig at høre om der er en "strækkeben-pause" i filmen ?

Torben

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 20-12-01 12:22

> Hejsa, jeg skal i biffen og se Ringenes Herre i aften - i den forbindelse
> kunne jeg godt tænke mig at høre om der er en "strækkeben-pause" i filmen
?

Jep, efter 1t 45min (tror jeg, ellers efter 1½ time)
Rigtig god fornøjelse
- Nicolai

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 20-12-01 13:18

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> mælte sligt:

>Hejsa, jeg skal i biffen og se Ringenes Herre i aften - i den forbindelse
>kunne jeg godt tænke mig at høre om der er en "strækkeben-pause" i filmen ?

Det afhænger helt og holdent af, hvilken biograf du besøger. Det sted,
hvor jeg så filmen i går (BioCity Århus), var der ingen pause.

Venlig hilsen,
Rasmus Underbjerg Pinnerup
--
"Mammuttræet har aldrig nogen sinde udkonkurrere nogen anden plante art.
Da arten er knyttet til Elefanterne.

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 20-12-01 17:02

It seems Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:
> Det afhænger helt og holdent af, hvilken biograf du besøger. Det sted,
> hvor jeg så filmen i går (BioCity Århus), var der ingen pause.

Heller ingen pause i Imperial, København igår.

--
Kasper Mejlgaard, TCC Frascati

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-12-01 18:01

Men det var der i Palads?

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-12-01 20:55

Morten Bowman Hansen <bowman@mail1.stofanet.dk> writes:

> Men det var der i Palads?

Ikke til midnatsforestillingen natten til onsdag.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Mennesker kan ikke få nå at få mere end 6 børn,
The RockBear. ((^)) da de kun kan amme en af gangen."

Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-12-01 18:22

"Rasmus Underbjerg Pinnerup" <hobbes@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> mælte sligt:
>
> Det sted,
> hvor jeg så filmen i går (BioCity Århus), var der ingen pause.

Det var der dog i Palads Århus, ihvertfald til snigpremieren.

/Brian

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-12-01 20:58

Rasmus Underbjerg Pinnerup wrote:

> "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> mælte sligt:

> Det afhænger helt og holdent af, hvilken biograf du besøger. Det sted,
> hvor jeg så filmen i går (BioCity Århus), var der ingen pause.

Da jeg så den samme sted i går var der pause.

/Trine

Fra : Martin Helbo

Dato : 20-12-01 21:19

> Da jeg så den samme sted i går var der pause.

De viste den i 7 sale. Det har åbenbart været forskellig fra sal til sal

/Martin Helbo

Fra : Kong Kent

Dato : 20-12-01 22:04

> Hejsa, jeg skal i biffen og se Ringenes Herre i aften - i den forbindelse
> kunne jeg godt tænke mig at høre om der er en "strækkeben-pause" i filmen
?

Der var pause omkring 1t45min inde i filmen hos Hjørring BioCenter
(www.hjbio.dk), og det var til premieren kl. 00:01

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 21-12-01 01:34

Der var et kvarters pause halvvejs i filmen, i Cinemax fisketorvet.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 21-12-01 18:31

Kong Kent wrote:

> Der var pause omkring 1t45min inde i filmen hos Hjørring BioCenter
> (www.hjbio.dk), og det var til premieren kl. 00:01

Ved hvilken scene i filmen var det? Lige før mødet hvor fælleskabet
bliver samlet eller var det efter?

Tenz.

Fra : Brian Nielsen

Dato : 21-12-01 23:20

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved hvilken scene i filmen var det? Lige før mødet hvor fælleskabet
> bliver samlet eller var det efter?
>
> Tenz.

Jeg husker ikke den præcise scene, men det var under opholdet i Rivendell.

/Brian

Fra : Mads Tilst

Dato : 22-12-01 11:42

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev:

> Ved hvilken scene i filmen var det? Lige før mødet hvor fælleskabet
> bliver samlet eller var det efter?

Jeg mener det var umiddelbart efter.
Frodo har lige meldt sig, og de andre melder sig til at følge ham, og vi
ser første gang "the fellowship" samlet, som i en fotoopstilling i en
Bergman-film.
Så er der pause.

Mvh
Mads

Fra : Torben Simonsen

Dato : 23-12-01 00:39

"Mads Tilst" <mads_tilst@hotmail.com> writes:

> [...]
> Frodo har lige meldt sig, og de andre melder sig til at følge ham, og vi
> ser første gang "the fellowship" samlet, som i en fotoopstilling i en

Netop. Og første scene efter pausen er den, hvor Frodo får
overrakt Sting.

--
-- Torben.

Fra : Ole :-\)

Dato : 24-12-01 13:07

I BioCity Odense er der en irreterende pause, efter at ringens følgeskab er
fundet.

Venlig hilsen

Ole