HTML-bog??
Fra : Ostekongen

Dato : 20-12-01 12:07

Hej. Jeg leder efter efter én bog om HTML. Er her nogle der har et forslag
til en god bog, der omhandler de fleste emner?

icq: 144551849

Fra : Ziggi

Dato : 20-12-01 14:50

Ostekongen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hej. Jeg leder efter efter én bog om HTML. Er her nogle der har et forslag
> til en god bog, der omhandler de fleste emner?
>
> icq: 144551849

Hey ja der er jo den god gamle WWW Illustrert håndbog af: peter Svendsen &
John Alex Hvidlykke
så er der en ny Html Bogen den dækker HTML 4.01 og XHTML 1.0 den er rigtig
god den er af Dick Oliver og kan købes hos IDG Forlag den anden mener jeg er
fra Globe der er alt det er en tyk sag
Hey fra Ziggi god vind

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 21-12-01 23:23

Ziggi <info@ziggi.dk> wrote:
> [...]
> god den er af Dick Oliver og kan købes hos IDG Forlag den anden mener jeg er

Hvis du vil have noget lidt 'lettere', kunne du evt. kigge på
'Hjemmesidebogen' af Jesper Ek (oversat fra svensk) - Udgivet på IDG.dk,
ISBN 87-7843-457-2

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : jsn

Dato : 23-12-01 01:07

Jeg lånte "HTML & XHTML : The Definitive Guide" af Af Chuck Musciano,
den var faktisk ret fed!