Plads på Telmore sim-kort
Fra : Heidi

Dato : 20-12-01 10:55

Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvor meget plads der er
på Telmores sim-kort til henholdsvis telefonnumre, og sms-beskeder?

På forhånd tak og glædelig jul

--
Mvh. Heidi
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 11:14

Mener det er 30 beskeder, og 200 numre.

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Heidi

Dato : 20-12-01 11:31

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:cd75286f415fa96495888d88c48a1c41.39536@mygate.mailgate.org...
> Mener det er 30 beskeder, og 200 numre.
>
> Anders

Tak for det.

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 12:07

Selv tak

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Devast8or

Dato : 20-12-01 14:40

Jeg mener da at min telefon var fyldt op da jeg havde 15 beskeder liggende.
Men det kan selvføølgelig være telefonens skyld (N8210), eller også var det
da jeg sonofon abb.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Anders Berg

Dato : 20-12-01 15:19

Det var da du havde sonofon. Telmore kan have 30 liggende!!!

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Devast8or

Dato : 20-12-01 17:49

Ok, så ved jeg det. Tak.

Devast8or

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-12-01 23:08

på min n8210 kan jeg have 30 med telmore...

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-12-01 23:25

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> på min n8210 kan jeg have 30 med telmore...

hehe,, så er der jo dem, som ikke behæver at tænkte på pladsen,, når man har
en 6210´er

Fra : Devast8or

Dato : 23-12-01 01:02

Der er også dem der klarer sig fint med det er på :) Har kun haft min fyldt
én gang og det var de 15 jeg nævnte tidligere.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Frank W

Dato : 24-12-01 09:28

On Thu, 20 Dec 2001 10:13:47 +0000 (UTC), "Anders Berg"
<vipberg@hotmail.com> wrote:

God jul allesammen

>Mener det er 30 beskeder, og 200 numre.

På min Simens M35i er der plads til 35 beskeder og 200 numre..og hvis
kortet sidder i min Nokia 6150 er der "kun" plads til 30 beskeder &
200 numre...altså er det også lidt afhængigt af mobiltelefonen.

Hilsen
Frank W.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-12-01 10:27

Frank W skrev:

>På min Simens M35i er der plads til 35 beskeder og 200 numre..og hvis
>kortet sidder i min Nokia 6150 er der "kun" plads til 30 beskeder &
>200 numre...altså er det også lidt afhængigt af mobiltelefonen.

Hvad sker der hvis den er fyldt op (m. 35 beskeder) i
Siemens-telefonen, og du flytter kortet over i Nokiaen?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nye lavere priser fra 3. december, mange penge at spare.

Fra : Frank W

Dato : 24-12-01 11:02

On Mon, 24 Dec 2001 10:27:29 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Hvad sker der hvis den er fyldt op (m. 35 beskeder) i
>Siemens-telefonen, og du flytter kortet over i Nokiaen?

Fra Nokiaen (6150) kan man læse/slette de første 30 beskeder. De
sidste 5 beskeder dukker op igen, når man sætter kortet tilbage i
Siemens'en..

Hilsen
Frank W.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-12-01 14:26

Frank W skrev:

>Fra Nokiaen (6150) kan man læse/slette de første 30 beskeder. De
>sidste 5 beskeder dukker op igen, når man sætter kortet tilbage i
>Siemens'en..

Skummelt, dvs. hvis du har fyldt den helt op i Siemens'en (mærkeligt
ord), og sletter dem i Nokiaen, så ligger der faktisk 5 gemte beskeder
tilbage, men Nokia siger der ikke er flere?

God jul!
/Lasse Hedegaard

Fra : Frank W

Dato : 24-12-01 14:26

On Mon, 24 Dec 2001 14:26:24 +0100, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Skummelt, dvs. hvis du har fyldt den helt op i Siemens'en (mærkeligt
>ord), og sletter dem i Nokiaen, så ligger der faktisk 5 gemte beskeder
>tilbage, men Nokia siger der ikke er flere?

Ja, det syntes jeg også, men da jeg faktisk kun bruger min Nokia hvis
jeg har glemt at oplade min Siemens, så har jeg ikke nærmerne granset
i hvad det er der sker..

Hilsen og Gooooood Jul! <
Frank W.