Hvordan virker en Form???
Fra : thomasp

Dato : 20-12-01 09:02

Jeg vil lige høre hvordan man får en Form sendt til ens email.
Jeg kan godt finde stedet hvor man skal skrive adressen, men når
man trykker på "Submit" ude på siden, skriver den at siden ikke
kan vises. (Det var jo heller ikke meningen, jeg ville bare sende
oplysningerne jeg har skrevet i Formen til min mailadresse)

Hvad skal jeg gøre????

Jeg bruger Frontpage i OfficeXP

Hilsen Thomas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-01 12:20

Thu, 20 Dec 2001 08:02:23 +0000 (UTC), skrev thomasp
<thomas-p@mail.dk>:

> [...]
>Jeg kan godt finde stedet hvor man skal skrive adressen, men når
>man trykker på "Submit" ude på siden, skriver den at siden ikke

Fot at du kan bruge FPs indbyggede formmails så skal der være
understøttelse for FP extensions og det er der ikke på din lokale
maskine.

Når du lægger den ud på nettet, skal du også sørge for at det
understøttes på hjemmesidepladsen.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Thomasp

Dato : 20-12-01 12:30

Har man fp-extentions hvis man har sin egen www adresse??
Jeg mener hvis jeg havde købt www.thomasp.dk, ville der så være det?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-01 13:20

Thu, 20 Dec 2001 11:29:48 +0000 (UTC), skrev Thomasp
<thomas-p@mail.dk>:

>Jeg mener hvis jeg havde købt www.thomasp.dk, ville der så være det?

Det må du spørge dit webhotel om.

Fra : Thomasp

Dato : 20-12-01 14:55

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Det må du spørge dit webhotel om.
> [...]

Tak for hjælpen

Fra : goble

Dato : 04-01-02 23:46

Der er måske også mulighed for at bruge cgi-script - hvis udbyderne har
dette!!

Goble