links og frames
Fra : Ostekongen

Dato : 20-12-01 00:59

Jeg er ved at opbygge en side, hvor jeg til venstre skal have en række
links. Ved tryk på disse links skulle min frame midt på skærmen gerne skifte
side. (og ikke den fra, hvor links'ne er...) Håber der er nogen der forstår
hvad jeg mener, og kan give et hint! God Jul

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-12-01 01:14

Thu, 20 Dec 2001 00:59:03 +0100, skrev "Ostekongen"
<ostekongen@hotmail.com>:

>Jeg er ved at opbygge en side, hvor jeg til venstre skal have en række
>links. Ved tryk på disse links skulle min frame midt på skærmen gerne skifte
>side.

eller hvis aller links skal åbne i samme frame, så kan du i head
skrive
<base target ="framenavn">

Framenavn er det navn, som du har givet rammen på
index/framesiden.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ostekongen

Dato : 20-12-01 12:00

Tak fo svaret, det vil jeg prøve at arbejde videre med..