Tiscali -> Sonofon = forsinkelse pga. TDC
Fra : Nenad

Dato : 17-12-01 19:36

Hejsa

For at gøre en lang historie kort, så ønskede jeg at skifte fra
Tiscali til Sonofon.

Nu står jeg i den situation at min mobil telefon ikke virker pga.
Tiscali har opsagt mit abonnement og Sonofon kan ikke aktiver den pga.
TDC og ventetiderne hos dem.

Hvad kan man gøre?
Kan man kontakte TDC, evt. hvem meget gerne en email?

Jeg overvejer at sende tdc en email hvert 5sek hvor I der kommer til
at stå at de kan ringe og fortælle mig hvis min email server har
problemmer. De kan bare ringe på min mobil

Det er vel ikke spam når man sender noget til en kundeservice?

Hvad har i gjort i disse tilfælder, da jeg kan se at jeg ikke er den
eneste?

Både Sonofon og Tiscali har haft deres service i orden, af det jeg ved
så ikke et ondt ord om dem herfra, men TDC.....

På forhånd tak
Nenad Dragic

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 20-12-01 07:18

Hej Nenad

"Nenad" <nenad@dragic.com> wrote in message

> Jeg overvejer at sende tdc en email hvert 5sek hvor I der kommer til
> at stå at de kan ringe og fortælle mig hvis min email server har
> problemmer. De kan bare ringe på min mobil

Jeg kan godt se hvorfor du er fristet til at bruge denne fremgangsmåde. Men
jeg tror udfaldet bliver noget i retning af:

1) TDC modtager en flok mails.

2) TDCs postmaster mailer postmaster@dragic.dk for at få mail-strømen til at
stoppe. Ingen virkning.

3) TDCs postmaster prøver at ringe dig op for at få mail-strømen til at
stoppe. Ingen virkning.

4) TDCs postmaster spærrer sin mailserver for mails fra dragic.dk.

Og det var jo ikke det du ville have...

Ebbe

Fra : Thorbjørn

Dato : 20-12-01 10:34

Nenad wrote:
> Nu står jeg i den situation at min mobil telefon ikke virker pga.
> Tiscali har opsagt mit abonnement og Sonofon kan ikke aktiver den pga.
> TDC og ventetiderne hos dem.

Du er ikke alene. Tiscali -> Orange = #!¤@&!

Diverse latrinære gloser trænger sig på.

Jeg bestilte nummerportering til Orange 1. august, idet jeg ville have mit
"guldnummer" med. Samtidig fik jeg et midlertidigt nummer fra Orange, som
skulle bruges indtil porteringen var gået i orden.

Selvom Orange rykker Tiscali adskillige gange, sker der ikke en skid de
første knap fire måneder. Så holder mit guldnummer pludselig op med at
virke, og det har ikke virket i 4 uger nu.

Tiscali siger at sagen er hos TDC for tiden, og Orange mangler en
"porteringsdato" før de kan fortsætte.

-Thorbjørn