vindenhund.dk
Fra : Mickey

Dato : 19-12-01 23:05

Hva gør man for at få dem til at stoppe med deres SMS-spam ?

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : John K

Dato : 20-12-01 14:33

> Hva gør man for at få dem til at stoppe med deres SMS-spam ?

Der er da mange muligheder:

1. man lader være med at tilmelde sig det.

2. send en e-mail til vuf@VindEnHund.dk - og beder dem pille dig af listen.

3. Kontakt firmaet på telefon 35 29 98 00.

4. få et nyt mobilnummer.

Hvis 1. ikke virker - gå da videre til 2. osv. osv. :)

Mvh

John K

Fra : Mickey

Dato : 20-12-01 18:21

"John K" <sydfynsfm_sletdette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> 1. man lader være med at tilmelde sig det.

har tilmeldt mig før jeg fik telefon...
- har aldrig givet dem mit telefonnummer!

> 2. send en e-mail til vuf@VindEnHund.dk - og beder dem pille dig af
listen.

har gjort det to gange, ingen respons

> 3. Kontakt firmaet på telefon 35 29 98 00.

hmm, god ide!

> 4. få et nyt mobilnummer.

dårlig ide...

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 20-12-01 17:23

Davs.

> Hva gør man for at få dem til at stoppe med deres SMS-spam ?

Tror ikke det er dem der gør det.

Fra : Mickey

Dato : 20-12-01 18:21

"Kai Hoffmann" <kai@hoffmann.slet-dette.cc> skrev i en meddelelse
> Davs.

> Tror ikke det er dem der gør det.

de reklamerer ellers med det på deres website...

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 21-12-01 13:08

Davs.

> de reklamerer ellers med det på deres website...

Jeg kan se på min server. Der er nogen der prøver at bruge den til at
udsende spam med. Der gik lige et døgn før jeg opdagede det. Nu er hul
lukket, men de prøver stadig. Der kommer så en slat der henviser til den
adresse.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

http://www.hoffmann.cc

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.

Fra : Mickey

Dato : 21-12-01 16:11

> [...]
> udsende spam med. Der gik lige et døgn før jeg opdagede det. Nu er hul
> lukket, men de prøver stadig. Der kommer så en slat der henviser til den

tak skal du have

- men øh, hvad har det med vindenhund.dk's SMS'er at gøre ?