Plads til pragtsmerling
Fra : Mr_Hammelev

Dato : 13-12-01 20:20

Jeg har fået prob. med snegle, men er i tvivl om jeg har plads til
evt. et par pragtsmerlinger som jeg har læst så meget om.

Jeg har et 128 l. akvarie med 15 røde neon, 10 sorte phantom tetra, en
black molly, tre plattyer, og en enkelt lille siametisk algeæder som
kom med i posen ved en fejl

Hvis jeg nu kan finde nogle rimelig små smerlinger, kan de så holde
sneglene lidt væk eller vil de først være i stand til at spise
sneglene når de når en vis størrelse, og hvor hurtigt vokser de i
øvrigt?

Et par spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med rimelig hurtigt.