Fejltolkning af CSS/XHTML i NS 6 og IE 5.x
Fra : matric

Dato : 19-12-01 22:04

Efter at have testet http://www.salon-roland.dk i IE 6, NS 6 og
IE 5.x fandt jeg frem til at NS 6 og IE 5.x viste dem forkert i
forhold til hvad jeg ønskede.

Jeg har taget screenshots af fejlene og lagt en lille tekst ved:
http://salon-roland.dk/problem.gif

Både XHTML'en og CSS'en følger w3c's standarder og er blevet
valideret. (inkl. den del som indsættes via javascript)

Spørgsmålet går dels på hvad grunden er til disse fejl og dels på
hvorledes de løses.

Jeg har fået at vide at jeg helt bør droppe at bruge DIV og SPAN
tags da de vises meget forskelligt fra browser til browser, men
hele siden er opbygget på dette, så det ville ikke være så fedt.

Spørgsmålet er også lagt op på eksperten.dk men dette det fik jeg
ikke noget ud af: ttp://www.eksperten.dk/spm/148198

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne