Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mere Finepix 2800
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 19-12-01 21:48

Hej,

Når jeg nu køber (formentlig) subj. skal der jo bruges nogle batterier. De
skal være genopladelige, og gode. Er flg. produkter fra batterier.dk end god
løsning:

- P6P - 1,2V/1600mAh AA NiMH (Panasonic PRO)
- MW4798 - Turbolader NiMH/NiCd

I alt 320,-

Kan man evt. få det billigere/bedre andre steder?

Hvor får jeg billigst et 64 mb SmartMedia kort, som virker godt?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Mr. Mondeo

Dato : 20-12-01 08:20

Hej

Jeg har købt den nævnte løsning fra batterier.dk
Og syntes at det er et godt sæt, især laderen den har pustet liv i mange af
mine ældre opladige batterier.
Så du kan roligt købe sættet, jeg har ikke set det billigre andre steder.
vedr, smartmedia så prøv at chekke prc-data der købte jeg et 128 mb sm kort

Mvh Hans

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 20-12-01 09:32

> Så du kan roligt købe sættet, jeg har ikke set det billigre andre steder.
> vedr, smartmedia så prøv at chekke prc-data der købte jeg et 128 mb sm
kort

Hvilke mærke?

Ang. batterier: Hos JapanPhoto (hvor jeg køber kameraet) har de nogle Friwo
batterier med samme specifikationer. Er de bedre? (de koster det samme som
hos batterier.dk)

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Mr. Mondeo

Dato : 21-12-01 09:40

> kort
>
> Hvilke mærke?
Svar: Det hedder Freya

> Ang. batterier: Hos JapanPhoto (hvor jeg køber kameraet) har de nogle
Friwo
> batterier med samme specifikationer. Er de bedre? (de koster det samme som
> hos batterier.dk)

Svar: har de samme spec. så køb du dem bare hos JapanPhoto, jeg tror ikke at
der er stor forskeld på dem.