Ventetid ved Future Entertainment
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 19-12-01 20:28

Det kan godt være, at det bare er mig som er utålmodig...

Men en pakke blev sendt til mig i Fredags d. 14/12, og jeg har stadig ikke
modtaget den.

Hvad er det længste I andre har måttet vente på film fra Future
Entertainment ?

Thomas.........som savner sin Bram Stoker's Dracula....*hulk*

Fra : Jens

Dato : 19-12-01 20:41

Det engelske post system er skod!!!

Der kan sagtens gå op til 2 uger og de har problemer med at alt for mange
pakker forsvinder.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-12-01 20:48

On Wed, 19 Dec 2001 20:40:34 +0100, "Jens" <Jens254remove34@privat.dk>
wrote:

>Det engelske post system er skod!!!
>
>Der kan sagtens gå op til 2 uger og de har problemer med at alt for mange
>pakker forsvinder.
>

>"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har lige bestil 3 stk og kun en er afsendt idag.
Spændt på hvornår den kommer?

Morten Bowman Hansen
bowman@stofanet.dk

Fra : HKJ

Dato : 19-12-01 20:55

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> wrote in message
> [...]
> modtaget den.
>
> Hvad er det længste I andre har måttet vente på film fra Future

Despatch confirmation 7/12, pakke modtaget 18/12 og den var forøvrigt sendt
anbefalet så der skulle kvitteres ved modtagelsen og den kom med
pakkeposten.
Der var 3 film i pakken (Deriblandt Moulin Rouge).

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 19-12-01 21:17

> [...]
> modtaget den.
>
> Hvad er det længste I andre har måttet vente på film fra Future

Jeg fik dispatch confirmation en fredag og fik først filmen den følgende
fredag. I mellemtiden havde jeg kontaktet futureent der sagde at pakken
først var blevet sendt mandag.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 20-12-01 00:59

In article <9vqppj$ev6$1@sunsite.dk>,
Thomas Mouritsen claimed the following:
> Hvad er det længste I andre har måttet vente på film fra Future
> Entertainment ?

Jeg bestilte en bog ved uk.bol.com den 28. november, afsendt den 29.
november.

Modtog den 14. december - normalt tager det aldrig mere end 3-5 hverdage
at modtage en pakke fra England, men deres postsystem bliver totalt
overbelastet hver jul.

--
Anders Vind Ebbesen
Consultant in reinventing value-added functionalities

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 20-12-01 02:10

> [...]
> modtaget den.
>
> Hvad er det længste I andre har måttet vente på film fra Future

Slå lige koldt vand i blodet. Der går højst sandsynligt længere tid end
normalt, da du jo er løbet ind i juleposten. Prøv bare at kig på postens
seneste frister for at sende julebreve inden jul, og du kan se at du
muligvis er nødt til at væbne dig med tålmodighed. Og det engelske postvæsen
er kendt for at næsten at gå baglæns (altså mere end blot i stå) til
juletid.

Joakim