Emil har fået julekuller :o)
Fra : Trine

Dato : 19-12-01 17:58

Jeg ved ikke om katte kan få julekuller, men Emil er altså noget af en
snakkende kælepotte i disse dage...han vil ikke ud....(normalt kommer de ud
1 times tid, når jeg kommer hjem fra arbejde)...når han endelig gider at gå
ud, vil han ind igen efter 10 min Tossede kræ...jeg har ham lidt
"mis"tænkt for at synes det er for koldt for hans kongelige poter...kan der
være noget om det??

Ydermere virker det som om at han skal fortælle mig om hele
verdenssituationen ....han snakker helt utroligt meget....meget mere end han
plejer. Jeg tror bestemt ikke at det er fordi at han fejler et eller andet,
da han spiser og drikker som om han fik penge for det Hans mave er helt
i orden og er frisk på ballade

Nå men jeg må løbe igen....en hvis herre står på tastaturet og kræver min
opmærksomhed

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-12-01 18:14

Trine wrote:

> [...]
> ud, vil han ind igen efter 10 min Tossede kræ...jeg har ham lidt
> "mis"tænkt for at synes det er for koldt for hans kongelige poter...kan der

Du sagde at han er delvis siameser ikke? Ja de snakker, ja de er
krævende og ja, de kan ikke lide kulde..... Han er måske ved at finde
sine rødder

hilsen fra Ann R, Donna & Ditte
hjemmeside http://www.geocities.com/ann_rudbeck

Fra : Trine

Dato : 20-12-01 08:13

*LOL* ja det kan være at han er ved at udvikle den siamesiske side af sig

Men jeg nyder det nu i fulde drag.....Skøøøøønt at han vil kæle hele
tiden...

Knus
Trine

Fra : Kate

Dato : 21-12-01 21:15

"Trine" <musen@kirstein.dk> wrote in

> Jeg ved ikke om katte kan få julekuller, men Emil er altså noget
> af en snakkende kælepotte i disse dage...

hehe. Det kan være nogle af dem simpelthen udvikler snakketøjet med
alderen. Jeg synes heller ikke at Johan "snakkede" så meget som
killing/ung som han gør nu. Jeg tror han har udviklet det gennem årene.
Nu har jeg så fået mig en til stor snakker og de er ikke altid
tilfredse med at den anden snakker med

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.