Glædelig jul.
Fra : Johnny Therkildsen

Dato : 19-12-01 16:22

Alle lystfiskere ønskes en glædelig jul samt et godt nytår.

Johnny Therkildsen
M/S Niros.
www.msniros.dk

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 19-12-01 16:18

On Wed, 19 Dec 2001 16:22:02 +0100, "Johnny Therkildsen"
<niros@esenet.dk> wrote:

>Alle lystfiskere ønskes en glædelig jul samt et godt nytår.

I lige måde. Gid vi må fange flere fisk i det nye år, end tilfældet
var i 2001

En "sølle" havørred, en gedde, et utal af små aborrer og 2 regnbuer
kunne det blive til for mit vedkommende. Og jeg har altså været af
sted nogle gange.

Mvh. Brian

--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Jens K. Knudsen

Dato : 20-12-01 10:42

Tak i lige måde og Knæk og Bræk i det nye år som kommer.

Hilsen Jens Knudsen

Fra : Simon...

Dato : 20-12-01 19:59

> Alle lystfiskere ønskes en glædelig jul samt et godt nytår.
Tak da !
og i lige måde !

God jul, godt nytår & knæk og bræk allesammen !

mvh.Simon