hvor klog er din hund?
Fra : Bettina

Dato : 19-12-01 13:29

hehe, jeg har lieg købt en julegave til min pragtfulde hunde-babysitter Fie.
En bog af Melissa Miller, der hedder Hvor klog er din hund og hvor klog er
du selv.
Jeg tror ikke den skal tages alt for seriøst, men er i hvert fald meget
underholdende.
Der er bl.a. nogle små digte, et af dem synes jeg I burde se:

Vi står fast, min kone og jeg
på at vi altid siger nej
ved bordet at give ekstrabidder
til hunden når den sidder
slesk og sød
mens den ligner hungersnød.
Så nu er det skik og brug
at den fordres kun i smug

glædelig jul og vuf
Bettina og Mocka

(og dermed ikke sagt at Mocka får lov at få ved bordet, for det gør hun
aldrig når vi er hjemme)

Fra : Kasper Norholt

Dato : 19-12-01 21:20

Ja, når sandheden kommer frem...