Problem med 8210
Fra : Per Fogtmann

Dato : 19-12-01 12:59

Hej
Jeg skriver fordi jeg har haft en "uheldig" oplevelse ved den forhandler
hvor jeg har købt min Nokia 8210, og håber derfor at kunne få svar ved Jer.
Problemet er at den telefon jeg har er ud over garantiperioden, og er nu
displete begyndt at "flimmer". Jeg har hørt at dette problem er en generel
fejl ved denne type telefon, og jeg mener derfor ikke at jeg skal betale for
det. Jeg har hørt at denne fejl mange steder bliver udbedret uden beregning,
og spørger derfor Jer om dette er rigtig. Jeg kan jo desvære ikke bruge ting
man kun "høre" til noget....

Med venlig hilsen.

Per Fogtmann

Fra : Anders Berg

Dato : 19-12-01 13:57

Jeg vil vove at påstå at du ALDRIG vil kunne få en forhandler til at betale for
det når det er uden for garanti perioden. For så anser de det ikke som deres
problem mere.

Anders

--
Posted from [212.93.55.37]

Fra : Brian Fisker

Dato : 20-12-01 17:58

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> wrote in message
> [...]
betale for
> det når det er uden for garanti perioden. For så anser de det ikke som

Hmm, det gjorde min Nokia reparatør nu (Poul Tarp i Randers). Min 8210
med blå lys (altså ingen garanti) fik den velkendte fejl med utydelig
display. Kontakten mellem printet og displayet blev skiftet uden
beregning, da "Det var en velkendt fejl", som reparatøren sagde.

\Mandal

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 20-12-01 19:14

ok!!.... Hvor går man hen?? BAre en butik hvor de sælger Nokia???

Fra : Brian Fisker

Dato : 20-12-01 19:25

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> wrote in message
> ok!!.... Hvor går man hen?? BAre en butik hvor de sælger Nokia???

Poul Tarp i Randers har titlen "Nokia service værksted". Prøv at led
efter sådan en butik.

\Mandal

Fra : Lars kvorning

Dato : 19-12-01 21:57

Jeg vil til en hver tid sige, at forretningen ikke kan drages til ansvar for
noget, som er sket udenfor garantiperioden.

Jeg har også en 8210'er hvor det skete. En såkaldt "switch" blev skiftet i
telefonen og nu kører den uden problemer igen. Jeg fik en kammerat til at
gøre det: 150 kr.

Hilsen Lars

Fra : Devast8or

Dato : 19-12-01 23:19

Hvor bor den kammerat og vil han gøre det på min også?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~