Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kvinder til inspiration
Fra : Hans

Dato : 19-12-01 02:58

Jeg søger sider med billeder af kvinder ( á la M!) til inspiration,
da jeg er blevet bedt om at tage sådan nogle fotos...
I al slags påklædning. De må gerne være sobre...

Fra : PJ

Dato : 19-12-01 15:48

Se "Tøserne" i Varehus-kataloger og Andre Reklameblade. De er da sobre
PJ

Hans <hanssss@hansen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c1ff428$0$5456$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 19-12-01 18:50

Nu læser jeg ikke M! men mon ikke vi taler om "dragende" billeder

http://www.davidschoen.com/

Der er en del af den "slags".

Mvh

Kim

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 20-12-01 02:41

Jeg må give dig ret Kim, de er noget "dragende"..

Mvh Jan