mainboard keyboard.
Fra : jazcat

Dato : 18-12-01 23:20

Hej ! Tak for hjælpen med at finde noget om mainboardet ( MEDION 9901. ) DEr
var ganske rigtigt et diagram til stikkene , men desværre skrevet med
microskrift et andet sted på boardet... men tak for venligheden.. Nu har jeg
desværre problem ..... Når jeg starter op ( Tysk WIN98 dansk keyboard )
siger computeren at keyboardet er låst..den booter op fra C:...uden
problemer.. men jeg kan ikke komme i kontakt med den.. .I BIOS er den
konfigureret som følger.... boot fra C: , så CD - Rom og så A: , så jeg kan
slet ikke komme i kontakt med den.. hvad skyldes det.. en manglede swich på
mainboardet eller hur.. ?