Ericsson T39 eller Siemens S45
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 18-12-01 23:19

Jeg overvejer disse to telefoner (primært p.g.a. størrelse og high speed
data).

Har I bud på, hvilken der er bedst og evt. link til anmeldelser?

VH
Jakob

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-12-01 01:21

Det er min mening at man indtil videre skal holde sig væk fra Siemens S45
o.l. Det er en dejlig telefon, men der er nogen problemer der (i min bedste
overbevisning) ikke lader sig ignorere.

Jeg skaffede denne med det primære formål at have noget at forbinde den
bærbare til nettet samt synce med outlook på den bærbare. Det første der
slog mig var at Siemens software ligner noget der er skrevet at en 4 klasses
elev. Dernæst kunne jeg kun koble til nettet via kabel - ikke IR og så var
der jo sådan set lige meget. (skal siges at jeg kom fra en Nokia 6210) Her
her op til julen anskaffet en T39 og den holder en klart højere klasse mht
til software og ledningsfrihed. (ikke helt så god som 6210'eren, men den kan
jo nogen flere ting).

Så for mit vedkommende bliver valget klart en T39'er (med en 6210'er som
back-up).

ps. Det er drøn ærgeligt at Nokia har valgt at udføre 6310'eren som noget
der hører hjemme i en Tysk alfons' lomme, ellers ville det være telefonen,
men den er for styg!

MVH
Morten